یکی از اصول مدیریت اقتصادی و اجرایی این است که عرضه کننده کالا و خدمات از صداقت و صفای انسانی برخوردار باشد که هدف مشتری مداری جز این نیست. وقتی می بینیم در عرصه اقتصاد و کارآفرینی و تلاش برای توسعه اقتصادی که بنیانگذار نمایندگی شرکت های خودروسازی سایپا را برای اولین بار در غرب […]

یکی از اصول مدیریت اقتصادی و اجرایی این است که عرضه کننده کالا و خدمات از صداقت و صفای انسانی برخوردار باشد که هدف مشتری مداری جز این نیست.
وقتی می بینیم در عرصه اقتصاد و کارآفرینی و تلاش برای توسعه اقتصادی که بنیانگذار نمایندگی شرکت های خودروسازی سایپا را برای اولین بار در غرب کشور در سال ۱۳۵۷ یعنی قریب به چهاردهه پیش بنیان می گذارد به صدیق بودن و صفای باطن این پیشکسوت و پیر خدمت، یعنی علی صدیقی صفائی بر می خوریم و حق می دانیم که هر بار با انگیزه ای از سوی مقامات کشوری در گستره اقتصاد افتخارآفرینی می کند و در کارنامه زندگی بازار کار به دریافت لوح های تقدیر متعدد برگ زرین دیگری افزوده می شود، مگر یک اقتصاد سالم و پویا به غیر از اینها شرایط دیگری هم دارد؟
در مراسم تجلیل از بنگاه های اقتصادی و خدمات رسانی به مشتریان و حمایت از مصرف کننده باز هم به سپاس و قدردانی از وی می پردازند، بر خود می بالیم که برای دومین سال متوالی نمایندگی سایپا، صدیقی صفائی بعنوان یک مدیر اقتصادی در خدمت رسانی به مصرف کنندگان و مشتری مداری، برترین مقام را به خود اختصاص داده است.
اولین و برترین
علی صدیقی صفائی اولین کسی است که در سال ۱۳۵۷ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی سایپا را در غرب کشور تأسیس نمود. زمانی که در این منطقه چنین شرکت یا مشابه آن تأسیس نشده بود، پس کاملاً شایسته است که او را بعنوان پیشکسوت این عرصه بزرگ خدماتی معرفی نماییم. شرکتی که در همان زمان که در کشور اینگونه نمایندگی ها معدود و انگشت شمار بود، او توانست برای سرویس دهی قد علم کند.
موسسه ای که ده سال متوالی است مقام برترین را در کشور به خود اختصاص داده است و افتخاری برای این منطقه و دیار است.
این نمایندگی در بررسی که با حضور مقامات کشوری و استانی در کرمانشاه به منظور تجلیل از مدیران حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار گردید برای دومین سال متوالی بعنوان برترین شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت و به دریافت تندیس و لوح افتخار موفق گردید.
روش کاری علی صدیقی صفائی به گونه ای است که خدمات پس از فروش خودروهای سایپا، استان های غرب کشور از جمله همدان، کردستان، لرستان و ایلام را هم انجام می دهد و به گونه ای درخشیده است که نیمی از مشتریانش را مالکان خودروهای این استان ها تشکیل می دهند. بزرگترین شاخص و امتیاز این نمایندگی آن است که نیروهای فنی آن همواره از تکنولوژی روز و داده های علمی بهره مند می شوند تا بتوانند بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه نمایند که بطور متوسط سالیانه ۳۰۰۰ ساعت نفر به نیروهای اجرائی آموزش های لازم داده شده است.
یکی از افتخارات نمایندگی سایپا صدیقی این است که سرویس دهی به مشتریان و جلب رضایت آنان موجب گردیده که مشتریان سفیران تبلیغاتی برای این نمایندگی شده اند و به گفته صدیقی صفائی همواره سعی بر آن شده است که شما همیشه با ما باشید، مشتریانی که روزانه بیش از ۴۰۰ نفر با این شرکت ارتباط اقتصادی دارند و حداقل ۲۰۰ نفر از خدمات پس از فروش بهره مند می شوند.
علی صدیقی صفائی که ریاست انجمن صنفی نمایندگی های استان را نیز برعهده داشته و فرزند ایشان، محسن صدیقی صفائی دبیر انجمن می باشد از سوی انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در کشور عنوان برترین را نسبت به دیگر همکاران کشوری به خود اختصاص داده است که همین امتیاز و برتری را در ارائه خدمات پس از فروش در سال گذشته به دست آورده است.
صدیقی صفائی معتقد است اگر در ارائه خدمات به مشتریان در غرب کشور موفقیت هایی را کسب کرده است به دلیل حمایت صمیمانه مشتریان و اطمینان خاطرنسبت به این نمایندگی است و بر همین اساس امیدواریم بتوانیم علاوه بر این مهربانی دوجانبه، در ارتقاء کیفی خدمات با راهنمایی مشتریان قدم های بیشتری بر داریم چون معتقدیم تذکرات و انتقادهای سازنده مراجعه کنندگان کیفیت خدمات را بیشتر افزایش
می دهد.

نمایندگی سایپا صدیقی صفائی کد ۲۷۱
در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز و مهمانان گرانقدر خواهد بود.
کرمانشاه – بلوار شهید بهشتی- روبه روی زیباپارک – تلفن ۳۸۲۳۹۳۴۴ (ده خط)
website:www.saipa271.com