مادر رونالدو با تیپ باورنکردنی در آغوش پسرش

مادر رونالدو با تیپ باورنکردنی در آغوش پسرش

یکی از نکات بارز محبوبیت گسترده علاوه بر درخشش در زمین فوتبال، عشق عمیقی است که او نسبت به خانواده اش دارد.

اما علاقه و احترام فوق العاده نسبت به مادرش همواره در خارج از زمین فوتبال زبانزد بوده است.

ستاره پرتغالی دنیای فوتبال بارها در مصاحبه های اش اعتراف کرده که اگر تلاش ها و فداکاری‌های مادرش نبود او هرگز نمی توانست به یک بازیکن بزرگ و معروف فوتبال بدل شود.

همچنین او در یم مصاحبه گفته بود که مادرش الگو و قهرمان واقعی زندگی اوست و هر آنچه که امروز در فوتبال به دست آورده را مرهون حمایت های او دانسته بود.

در همین خصوص حالا مادر رونالدو با انتشار تصویری خاص در صفحه شخصی اش به ابراز احساسات نسبت به پسرش پرداخته است.

او خطاب به ستاره این روزهای نوشته است: پسرم روزت مبارک دیروز از بودن در کنارت لذت بردم.

مادر رونالدو با تیپ باورنکردنی در آغوش پسرش

دلخوری مادر رونالدو از جورجینا رودریگز

سردی رابطه جورجینا رودریگز و مادر کریستیانو رونالدو، بر کسی پوشیده نیست و تقریبا همه می‌دانند که اختلافاتی بین این دو وجود دارد. حتی شنیده‌هایی مبنی بر عدم رضایت ماریا دلورس دوس سانتوس آویرو (مادر کریستیانو رونالدو) از رابطه فرزندش با جورجینا وجود دارد.

اما چرا رابطه جورجینا رودریگز و ماریا دلورس بهم خورد؟ ماریا دلورس از روزهای ابتدایی آشنایی پسرش با جورجینا، به او اخطار داد که این دختر آرژانتینی تنها چشم به ثروت او دارد که البته به‌نظر می‌رسد CR7 به توصیه مادرش توجهی نداشته و حالا دو فرزند مشترک با جیو رودریگز دارد.

با این ذهنیت منفی نسبت به جورجینا، رابطه این دو زمانی وارد تنش شد که شریک زندگی کریستیانو رونالدو تغییر دکوراسیونی در خانه این ستاره پرتغالی ایجاد کرد؛ عمارتی که حالا برای اجاره لیست شده است.

کریستیانو رونالدو پس از آشنایی با جورجینا رودریگز، از او خواست تا با یکدیگر زندگی کنند. پس از آغاز زندگی مشترک آن‌ها، رونالدو به جورجینا اجازه داد تا دکوراسیون خانه را به سلیقه خودش تغییر دهد و این هیزمی بر آتش رابطه او با مادر کریستیانو بود، چرا که مدل آرژانتینی در جریان ایجاد تغییرات، تابلویی از جنس موزاییک را از سالن نشیمن خارج و به گاراژ منتقل کرد.

این تابلوی سفارشی از جنس طلا، طوری به نظر می‌رسید که انگار پرتره کریستیانو رونالدو و مادرش است و محل قرارگیری آن در خانه رونالدو، طوری بود که بلافاصله پس از ورود، مورد رویت قرار می‌گرفت. یافتن این تابلو در گاراژ مانند چیزی دور انداخته شده، شوک بزرگی برای ماریا دلورس که بسیار به آن علاقه داشت، محسوب می‌شد.

استوری احساسی جورجینا برای رونالدو در شب تاریخی

کریستیانو رونالدو در بازی جمعه شب پرتغال و اسلواکی در انتخابی یورو ۲۰۲۴ برای دویستمین بار با لباس تیم ملی پرتغال به میدان رفت و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شد که به این تعداد بازی ملی می‌رسد.

پیش از این بازی از رونالدو هم تقدیر شد و جورجینا و فرزند او هم در ورزشگاه حضور داشتند. جورجینا یک استوری از حضورش در ورزشگاه با عبارت «حمایت از بهترین» منتشر کرد.