رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 آبان 1396 - 09:37
  • کد خبر : ۶۷۵۵۲
بهنیا

یکی از عوامل تسریع در خدمات دهی به مصدومین و حادثه دیدگان ارتباط است

 به گزارش فر نیوز مهندس  بهنیا  مدیر کل ارتباطات و  فناوری اطلاعات در گفتگو با فر نیوز   افزود :  از همان لحظات اولیه حادثه زلزله  با حضور در ستاد  بحران استان  در تماس با  اپراتور های  ارتباطی  متوجه شدیم  متاسفانه  ساختمان های  پی سی و مخابرات  سر پل ذهاب ، ساختمان مخابرات ازگله  و تعدادی […]

r09c54kh

 به گزارش فر نیوز مهندس  بهنیا  مدیر کل ارتباطات و  فناوری اطلاعات در گفتگو با فر نیوز   افزود :  از همان لحظات اولیه حادثه زلزله  با حضور در ستاد  بحران استان  در تماس با  اپراتور های  ارتباطی  متوجه شدیم  متاسفانه  ساختمان های  پی سی و مخابرات  سر پل ذهاب ، ساختمان مخابرات ازگله  و تعدادی از ساختمان های پست و پست  بانک دچار آسیب  جدی  شده اند

مهندس بهنیا با اشاره به نیاز  ارتباطی  در لحظات حساس  بعد از حادثه  بیان داشت :  بلافاصله  تهمیدات لازم اندیشده شد و اکیب های  از مرکز استان  به مناطق آسیب دیده  اعزام و در همان دقایق اولیه   ترمیم ها  انجام شد ، وی یاد آور شد :  البته  در دقایق اول  بنا بر ترافیک ارتباطی  که در منطقه  بود  وجود   برخی مشکلات طبیعی  بود  که   به مرور  این مشکلات رفع و  شرایط  بصورت  عادی برگشت و  در زمینه  ارتباط و استفاده از  اینترنت در شهر سر پل ذهاب  و برخی روستاها مشکلی نداشتم  ، این در صورتی بود که  ما قطع برق  را هم داشتیم

بهنیا ادامه داد :  باطری های  ما تا   شش الی هفت   ساعت جواب دادند که متاسفانه  با  عدم وصل  برق  بخشی از آنتن های ما از مدار خارج شدند  ، ولی در شهر سر پل  ذهاب  به دلیل  حساسیت و  تخریبی که وجود داشت  همه تلاش ما این بود علیرغم  قطع  برق مشکلی در ارتباطات رخ ندهد .

وی بیان داشت : این در حالی بود که همزمان  از استانها همجوار  و مرکز در خواست کمک کردیم که بلافاصله  تجهیزات  پرتابل  به استان  اعزام و  بلافاصله  نسبت به  استفاده  اقدام نمودیم

با  دریافت  تجهیزات  از مرکز  روزستا ها را نیز  تجهیز نمودیم  ، البته برای  این منظور مشکلاتی داشتیم  که  همکاران  من  بخوبی از پس  این مشکلات بر آمدند و  با هر وسبله ممکن  تجهیزات را به محل های مورد نیاز انتقال دادند

وی تصریح  کرد : در پایان روز  اول  مشکلات را به حداقل  رساندیم و  اکنون  بیاری خدا و تلاش  همکاران  مشکلی خاصی  وجود ندارد  .

بهنیا نقش  ارتباط  در خدمات دهی  را بسیار  مهم ارزیابی کرد و بیان داشت : یکی از  عوامل تسریع  در خدمات  دهی به مصدومین و  حادثه دیدگان  ارتباط  است و ما وقتی می دیدیم    عوامل دست اندر کار اعم از کادر پزشکی ، خدمات رسان و اهالی رسانه بخوبی در حال ارتباط هستند  متوجه  می شدیم  شکر خدا  مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

بهنیا  با اشاره به   گفتگو با اپراتور ها رایتل  ، ایرانسل و همراه اول   بیان داشت : با پیشنهادی که داده شد  بنا شد  تماس های درون شبکه  اپراتور ها  رایگان باشد  و این امر  هم  یکی از  امتیازاتی بود که در اختیار  مردم منطقه قرار گرفت .

 مدیر کل ارتباطات و  فناوری اطلاعات استان کرمانشاه  همچنین بیان داشت : در راستای  همراهی با  مردم آسیب  دیده  همکاران ما در وزارت خانه و  شهرهای  سراسر کشور اقلامی را  تهیه دیدند  که شامل پانصد تخته چادر ، پنج هزار تخته پتو  و اقلام بسیار زیادی   خوراکی بود  که  به منطقه  حادثه دیده ارسال شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه