به گزارش فر نیوز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دولتشاهی مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه سختکوش شهرداری خدمت صادقانه به شهروندان است، گفت : هرچند که به علت مشکلات درآمدی در این راستا ارائه کیفیت خدمات با مشکل مواجه می شود، ولی از صبر و […]

به گزارش فر نیوز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دولتشاهی مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه سختکوش شهرداری خدمت صادقانه به شهروندان است، گفت : هرچند که به علت مشکلات درآمدی در این راستا ارائه کیفیت خدمات با مشکل مواجه می شود، ولی از صبر و حوصله و متانت شهروندان عزیز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی با تأکید بر اینکه باید با برنامه ها و اقدامات خود در شهروندان تعلق خاطر و حس مسئولیت در قبال شهر را به وجود بیاوریم، افزود: تعلق خاطرشهروندان به شهر باعث می شود که درک و تلقی شهروندان از شهر و مشارکت و حضورشان در مدیریت شهر هم واقع بینانه باشد و هم شهر به سوی توسعه پایدار پیش برود.

همایون دولتشاهی در ادامه با بیان اینکه قطعا در شرایط حساس امروز در رأس شهرداری کرمانشاه به عنوان نهادی مدنی و مردمی، شهرداری موفق خواهد بود که با مدیریت جهادی شهر و مجموعه شهرداری را مدیریت کند و به نیازهای روزمره و رفاهی و فرهنگی، عمرانی و خدماتی شهر توجه نماید.

وی لازمه مدیریت جهادی را اخلاق جهادی بر مبنای، کار و تلاش بیشتر و هوشمندی و استفاده از ظرفیتهای موجود و شناسایی قابلیت های پنهان دانست و تصریح کرد: مدیر ارشد شهر باید مدیری باشد که در تعامل متقابل با شورا و شهروندان جهت تثبیت شهر کرمانشاه به شهری مبتنی بر کرامت و اخلاق انسانی با توجه به پیشینه غنی و تاریخ ارزشمند و توجه به نقش ویژه مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و ضرورت مشارکت و افزایش نظارت همگانی در عرصه مدیریت شهری برای افزایش کیفیت زندگی و رشد و تعالی کرمانشاه تلاش کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه همچنین با اشاره به نقش تأثیرگذار روابط عمومی ها در افزایش مشارکت شهروندان ادامه داد: روابط عمومی ها در مناطق و سازمانهای شهرداری به عنوان حلقه ارتباط سازمان با مردم، وظیفه دسترسی مدیران به افکار عمومی و از طرفی تحقق اصل پرسشگری و پاسخگویی و نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری را برعهده دارند .

وی افزود: روابط عمومی فرایندی است که روابط میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری را برحسب ارتباط صادقانه و در راستای باورپذیری، اطمینان و اعتماد و نفی رنجش و نیز رابطه ای مبتنی بر حسن نیت، اخلاق مداری و تعهد و همکاری و هماهنگی اجتماعی را جهت پویایی مدیریت شهری بوجود آورد.

همایون دولتشاهی با ارج نهادن به زحمات خبرنگاران تاکید کرد خوشبختانه اتفاقی که در سالهای اخیر در عرصه مدیریت شهری با تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران خستگی ناپذیر شکل گرفته تغییر نگرش شهروندان به مجموعه شهرداری بوده که در منطقی تر شدن مطالبات شهروندان در بستر مشارکت و تعامل مناسب با مدیریت شهری نقش مؤثری داشته است و این امر قابل توجه و ستایش می باشد.