
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز رحمتیزاده امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بعد از کارشناسیهای انجام گرفته اورهال کردن سازهای تبلیغاتی سطح شهر در دستور کار رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفت. وی با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: تبلیغات محیطی یکی از بهترین انواع شیوههای تبلیغاتی […]
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز رحمتیزاده امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بعد از کارشناسیهای انجام گرفته اورهال کردن سازهای تبلیغاتی سطح شهر در دستور کار رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: تبلیغات محیطی یکی از بهترین انواع شیوههای تبلیغاتی است که پیام را به صورت ساده و پرقدرت به مخاطبانی که در حال جا به جایی و مسافرت هستند، خصوصا زمانی که در محل خرید حضور دارند، میرساند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دلایل افزایش درخواست برای تبلیغات محیطی، تغییرات رفتاری افراد در جامعه است که تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است.
وی ادامه داد: در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای شهری با همکاری کانونهای تبلیغاتی طرف قرارداد خود اقدام به بروزرسانی و اورهال کردن سازهای تبلیغاتی خود از جمله پانلهای ثابت کرده و آنها را از حالت سنتی به شکل مدرن و به صورت استرابورد تغییر داده و این مهم کماکان در دست اقدام است.
رحمتیزاده تصریح کرد: استرابورد مانند بیلبورد در دسته رسانههای تبلیغاتی ATL قرار میگیرد و یک سازه از نوع استند ایستاده است که به عبارتی نسل جدید سازههای بادبانی و پرتابلهای ایستاده قدیمی است.
وی گفت: استرابورد سازهای است که نقایص و ایرادات نسلهای قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد. این سازه در سالهای قبل توسط شهرداریهای کلانشهرها مورد استفاده قرار میگرفت.
رحمتیزاده خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مزایای استرابوردها قیمت مناسب آنها است که هزینه اجاره این سازهها در مقابل بازدهی بالایی که دارند پایین است و همچنین از مزایای مهم استرابورد ایستایی و شکل ظاهری آن است که باعث میشود در اولویت انتخابهای صاحبان کالا و شرکتهای خدماتی باشند.
وی در ادامه افزود: از دیگر مزیتها و برتریهای سازههای استرابورد این است که به واسطه ابعاد کوچک آن در فضاهایی که بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ همچون پلهای عابر پیاده و پلهای روگذر سواره رو وجود ندارد، قابل نصب هستند.
رحمتیزاده در پایان دیگر مزایای استرابوردها را اینگونه تشریح کرد و گفت: مزیت دیگری که باعث برتری استرابوردها شده زاویه دید پایین و برابر با نگاه راننده است.
گفتنی است، زیاد بودن تعداد این سازهها در خیابانها و تکرار طرحهای تبلیغاتی در خیابانها و محلات مختلف نیز از برتریهای این نوع سازه است و همچنین خطرآفرینی کمتر به دلیل سبک بودن و کوچک بودن سازه، کمک به زیباسازی مبلمان شهری به دلیل شکل ظاهری سازه، جایگزینی مناسب برای سازههای قدیمی و فرسوده تبلیغاتی سطح شهر، عدم محدود کردن دید فضاهای شهری و آثار باستانی بدلیل کوچک بودن سازه، استفاده از ظرفیتهای خالی شهر در زمینه تبلیغات محیطی و کسب درآمد برای شهرداری، قابلیت نصب در محلهایی که سایر سازههای تبلیغاتی قابلیت نصب ندارند، مقاومت در برابر باد و سایر عوامل طبیعی نسبت به سایر سازههای مشابه، نصب و جمعآوری آسان بنرهای تبلیغاتی، جایگزینی مناسب برای حذف تابلوهای شخصی و فاقد مجوز که چهره شهر را زشت کرده است.
لازم به ذکر است، یکپارچهسازی فضاهای تبلیغات شهری، افزایش امکان تبلیغات برای کسب و کارهای بومی، افزایش امکان تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک به دلیل پایین بودن قیمت، جایگزینی مناسب برای بردهای تبلیغاتی نامتناسب با بافت شهری، ابزاری مناسب برای اطلاعرسانی عمومی پروژههای عمرانی سطح شهر، قابلیت استفاده به عنوان راهنمای مسافران و گردشگران و قابلیت استفاده برای اکرانهای فرهنگی شهرداری از دیگر مزایای این سازهها است.
انتهای پیام/پ