طی نشستی دکتر «سید سعید شمسینژاد» مدیر عامل بانک قرضالحسنه مهر ایران، دکتر «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «نوراله نظریان» مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی با «سید مهدی سدیدی» رئیس بنیاد بهرهوری موقوفات آستان قدس رضوی دیدار کردند.
در این نشست دکتر «شمسینژاد» با بیان اینکه تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده، اظهار داشت: استقبال مردم از این بانک به سرعت رو به افزایش است و این موضوع نیاز ما را به تجهیز و بهینهسازی شعب دوچندان میکند.
وی افزود: فعالیت بانک در بخش بانکداری از راه دور بسیار پررنگ است، اما تا زمان رسیدن به وضعیت مطلوب باید شعب بانک خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهند.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران، گفت: اتفاقات بسیار خوبی در بانک رخ داده و اکنون مشتریان میتوانند به سادهترین شکل ممکن و به صورت آنلاین، از خدمات و وامهای قرضالحسنه این بانک بهرهمند شوند.
دکتر «شمسینژاد» پذیرش سفته الکترونیک را به عنوان یکی از ابزارهای ضمانت وام، از جمله روشهای ساده برای دریافت وام در این بانک عنوان کرد و گفت: مشتریان در صورت داشتن رتبه اعتباری مناسب میتوانند با استفاده از سفته الکترونیک وام خود را دریافت کنند.
در ادامه دیدار «سید مهدی سدیدی» رئیس بنیاد بهرهوری موقوفات آستان قدس رضوی ظرفیتهای بانکداری قرضالحسنه را بسیار بالا دانست و خواهان همکاری ۲ جانبه شد.
وی با اشاره به پتانسیلهای این شیوه از بانکداری، گفت: جذب منابع قرضالحسنه کار دشواری است، اما این حوزه ظرفیتهای زیادی برای کمک به بهبود شرایط اقتصادی جامعه دارد.
نوشته خدمات بانک قرضالحسنه مهر ایران به بهبود شرایط اقتصادی کمک میکند اولین بار در پایگاه خبری همت خبر. پدیدار شد.