راه اندازی سامانه تلفنی امداد زائر ۳۱۳۸ برای خدمات‌رسانی به زائران

به گزارش افق کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی افزود: ۵۰۰ خدمت درقالب موکب امداد زائر از جمله آدرس تمام مواکب استان کرمانشاه از نقطه ورودی به استان تا مرز خسروی، اطلاعات مرزها، آدرس بیمارستان و صرافی‌های مجاز و دیگر خدمات مورد نیاز زائران تعریف‌شده که زائران با تماس با سامانه ۳۱۳۸ از این خدمات می‌توانند استفاده کنند.
وی اضافه کرد: سامانه امداد زائر اربعین تا ۱۰ روز پس از پایان اربعین همچنان برای خدمات‌رسانی به زائران فعال است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با ورود زائران به شهرستان‌های ورودی به استان کرمانشاه که شهرستان‌های هرسین، کنگاور، سنقر و کامیاران، خواهد بود، یک پیامک حاوی محتوای “کرمانشاه دروازه کربلا است به کرمانشاه خوش‌آمدید” ارسال خواهد شد و سامانه امداد زائر در خدمت زائران است.
او گفت: از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام اربعین امسال حضور سخنرانان و مداحان برجسته در مرز خسروی و برگزاری برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان است.
حجت الاسلام احمدی افزود: فضاسازی در المان‌ها، دیوارنویسی، ورودی شهر، نظافت سرویس‌های بهداشتی مسیر، آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها از مهم‌ترین اقدام‌هایی است که برای ارائه خدمات بهتر به زائران انجام می‌شود.

نوشته راه اندازی سامانه تلفنی امداد زائر ۳۱۳۸ برای خدمات‌رسانی به زائران اولین بار در افق کرمانشاه | ofoqkermanshah.ir. پدیدار شد.