نقش سامانه کیوسک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تسریع ارائه خدمت به مشتریان

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در بازدیدی سرزده از شعبه مستقل مرکزی(۳۰۰۱) در جریان جزئیات و سازوکار عملکرد سامانه بانکی مخصوص همیار مشتریان(کیوسک) قرار گرفت.
در جریان این بازدید، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینه‌های کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه مذکور مطرح شد که تأکید ویژه مدیرعامل بانک بر افزایش سطح دسترسی و تسریع در تکمیل فرآیندهای آن را در پی داشت.
در این بازدید دکتر «شمسی‌نژاد» افزون بر بررسی و آسیب‌شناسی سامانه کیوسک، با تعدادی از مشتریان بانک گفت‌وگو کرد و در جریان دغدغه آن‌ها قرار گرفت.
گفتنی است سامانه کیوسک مختص همیار مشتریان بانک است که از ابتدای آبان ماه به‌صورت آزمایشی توسط اداره کل بانکداری الکترونیک و توسعه سامانههای نرم‌افزاری با هدف ارائه خدمات الکترونیکی در شعب و تسریع خدمت‌رسانی به مشتریان راه‌اندازی شده است.
سامانه کیوسک قابلیت‌ها و گزینه‌های متنوعی همچون مسدودی کارت، نمایش جزئیات سپرده، فعالسازی پیامک، فعالسازی کانال(رمز همراه‌بانک، اینترنت‌بانک و کیوبانک) و همچنین نمایش جزئیات وام را داراست و امکان تأمین نیازهای بانکی مشتریان را بدون مراجعه به باجه‌های بانک فراهم می‌کند.

نوشته نقش سامانه کیوسک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تسریع ارائه خدمت به مشتریان اولین بار در پایگاه خبری همت خبر. پدیدار شد.

پیشنهاد فر نیوز
معنای حمله حماس برای اسرائیل چیست؟