آغاز ساخت ۲.۶ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور

  • افران
آغاز ساخت ۲.۶ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر کار ساخت ۲.۶ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زهره‌ای امروز _چهارشنبه، نهم خرداد_ در حاشیه دیدار با محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اشاره به روند خوب ساخت‌وسازهای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در حال حاضر کار ساخت ۲.۶ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور آغازشده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها پیشرفت‌های متعددی دارند، افزود: برخی واحدها آماده تحویل است و برخی تازه شروع به کارکرده‌اند؛ به‌طور مثال تا دو ماه دیگر ۷۰ هزار واحد در استان قم تحویل متقاضیان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تعهد دولت سیزدهم مبنی برساخت چهار میلیون واحد مسکونی، تصریح کرد: به یاری خداوند تا مرداد سال آینده کار ساخت چهار میلیون واحد آغازشده و ما به تعهد خود در این زمینه عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای شروع ساخت مابقی واحدها در برخی استان‌ها با کمبود زمین مواجه بوده و پیگیر رفع آن هستیم، اما به یاری خداوند تا پایان مرداد سال آینده به تعهدات خود در این زمینه عمل می‌کنیم.

زهره‌ای خاطرنشان کرد: تا مرداد سال آینده حدود دو میلیون واحد از مجموع چهار میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی اجرای دو وظیفه اصلی نهضت ملی مسکن و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل را بر عهده دارد که با تلاش دولت سیزدهم و همدلی همه متصدیان پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وجود مشکلات موجود در ساخت مسکن، تأمین زمین و هماهنگی با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات انجام‌شده است و شاهد پیشرفت قابل قبولی هستیم.

کد خبر 758442

  • خودرو بر هشترود