آنچه که امروز مسلم است پاسخگو نبودن روش‌های سنتی برای برخورد و مقابله با آسیب‌های پیشران و سرکش اجتماعی است، بنابراین باید با نگاهی نو درصدد کاهش آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار فر نیوز و در ادامه دکتر افشین غنی‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: برخورد با آسیب‌های اجتماعی در جامعه امری بدیهی است اما آنچه که مهم است تلاش برای زدودن آنها از چهره جامعه و حل و فصل آن‌ها است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز مسلم است پاسخگو نبودن روش‌های سنتی برای برخورد و مقابله با آسیب‌های پیشران و سرکش اجتماعی است، بنابراین باید با نگاهی نو درصدد کاهش آن‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی که در دانشگاه آزاد وجود دارد، تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی دارد برای حل علمی و عملی آسیب‌های اجتماعی در کنار دیگر دستگاه‌های متولی مشارکت جدی و فعال داشته باشد.

غنی‌زاده با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روی پلیس برای کنترل جرایم و آسیب‌های اجتماعی، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم این تلاش‌ها نتیجه مند باشد و تداوم داشته باشد باید دیگر دستگاه‌های متولی نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرایم توسط دانشگاه آزاد و مشارکت انتظامی استان، گفت: این دو دستگاه همواره در در حل مشکلات اجتماعی پیشگام بوده‌اند و امیدوارم در آینده نزدیک نتایج و بازخوردهای مثبت آن را هم شاهد باشیم.

تهیه و تنظیم مسعود دریابار