ائمه جمعه اهل سنت شهرهای جوانرود و روانسر در پیام‌های جداگانه درگذشت رئیس‌جمهور و همراهان را تسلیت گفتند.

ائمه جمعه اهل سنت شهرهای جوانرود و روانسر در پیام‌های جداگانه درگذشت رئیس‌جمهور و همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار فر نیوز (مسعود دریابار) ماموستا «سیدمحمد محمدی» امام جمعه جوانرود در پیامی درگذشت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

در متن پیام ماموستا محمدی آمده است: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

اینجانب و اعزه علما و شورای روحانیت و افتاء شهرستان جوانرود، شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسالت داریم.

همچنین ماموستا «محمد محمودی» امام جمعه شهرستان روانسر در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، شهادت رئیس جمهور مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: شهادت عالم وارسته مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی که قلبی رئوف و نیت پاک و اندیشه ژرف و اراده‌ای پولادی برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه ضعیف جامعه داشتند ضایعه اسفبار و مولم برای کشور عزیزمان است.

شهید آیت الله دکتر رئیسی شخصیتی که برای دفاع از مردم مظلوم جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و غزه سر از پای نمی‌شناخت؛ شهید آیت الله رئیسی در راستای وحدت و تقریب مذاهب گام‌های بلندی برداشتند وجود ایشان نعمتی بس بزرگ برای تقریب مذاهب و وحدت جهان اسلام بود.

اینجانب از طرف خود، طلاب و روحانیون و مردم متدین شهرستان روانسر این ضایعه دردناک و اسفناک شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانش را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) ملت غیور ایران و خانواده معزز این شهدا تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای روح بلند و ملکوتی آنان و صبر جزیل برای خانواده‌های شهدا مسالت می‌کنم