احیای اسلام واتحادبین تمام مذاهب اسلامی از دستآوردهای انقلاب اسلامی است

مژده خبر- نشست بصیرتی در بخش شاهو شهر ستان روانسر برگزار شد .دکتر جهانبخش زنگنه تبار در جمع مسئولین، بسیجیان حوزه شهید چمران ، دهیاران وجمعی از مردم شریف بخش شاهو، از توابع شهر ستان روانسر در خصوص دستآورد های افتخار آمیز انقلاب اسلامی در ۴۵ سال اخیر سخنرانی کرد.

زنگنه تبار در این نشست که در مسجد جامع منصور آقایی شهر شاهو برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید مبعث و دهه مبارک فجر دستآوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های جهانی ،دینی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی،فرهنگی، فناوری، نظامی،پزشکی وآموزشی،مطالب مبسو طی را به سمع و نظر حاضران رسانید وی در ادامه در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو ،مشارکت حداکثری و معیارهای انتخاب اصلح بر اساس نظر امامین انقلاب، سخنانی ایراد کرد.
وی ضمن بیان رتبه‌های جهانی و منطقه‌ ای کشور در حوزه‌های مختلف گفت :این همه افتخار علی رغم توطئه‌های متعدد ۴۵ ساله اخیر، حاصل عنایات خدای متعال ،رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب و حضور مجاهدانه ملت شریف ایران در همه صحنه‌ها بوده است. جهانبخش زنگنه تبار گفت: همانطور که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند: انتخابات هم حق است وهم تکلیف،حتی کسانی که نظام اسلامی راقبول ندارند،این حق را دارند که در انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی،ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری وبه تبع انتخاب رهبری نظام اسلامی وشوراهای اسلامی شهر وروستا موثرباشند.

وی گفت :همانطور که معظم له فرمودند: هم مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح، هر دو تکلیف الهی هستند،لذا باید همه تلاش کنیم در هرجا که حوزه نفوذ کلام و قلمی داریم مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کنیم .
زنگنه تبار در پایان گفت: به کوری چشم دشمنان همه اقوام فرق و مذاهب مختلف در کشور همانند یک پیکره واحد در انتخابات شرکت خواهند کرد و کشور مسیر توسعه و پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد و آینده بسیار روشن است.

  • منبع خبر : مژده خبر