اخبار استقلال |چهره جدید آبی‌ها نمی‌تواند ثبت کند!

اخبار استقلال |چهره جدید آبی‌ها نمی‌تواند ثبت کند!

پس از گذشت چند روز و انتشار اخبار مختلف درخصوص وضعیت ، سرانجام پیشکسوت سابق استقلال برای حضور در کادرفنی جواد نکونام با مدیران باشگاه به توافق رسید و ظهر امروز نیز قراردادش را امضا کرد ولی مشکل بزرگی برای حضور او در جمع آبی ها وجود دارد.

پس از پایان فصل گذشته بود که قوانینی را برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر وضع کرد که مهمترین آن، رعایت سقف بودجه بود. طبق آیین نامه ای که در دستور کار قرار گرفته، استقلال تنها قادر به پرداخت ۳۰۰ میلیارد به اعضای تیم، کادرفنی و سایر عوامل تیم است.

اخبار استقلال |چهره جدید آبی‌ها نمی‌تواند ثبت کند!

در لیستی که باشگاه استقلال چند روز پیش به دست سازمان لیگ رسانده بود، فهرست هزینه های این باشگاه بالاتر از سقف تعیین شده بود که کشوری فرد، سرپرست سازمان لیگ نیز در نامه ای به علی خطیر اعلام کرد که قرارداد اعضای تیم تنها تا سقف مصوب ۳۰۰ میلیارد تومانی ثبت می شود.

باشگاه استقلال برای حل این مشکل تنها یک راه دارد و آن، کاهش مبلغ قراردادهاست. از بازیکنان تیم گرفته تا کادرفنی و عوامل اجرایی. اگر این اتفاق رخ ندهد، زمانیکه مبلغ قرارداد اعضای تیم به ۳۰۰ میلیارد تومان برسد، سازمان لیگ از ثبت قرارداد افراد باقیمانده خودداری می کند.

حالا و در شرایطی که مهدی هاشمی نسب ظهر امروز قرارداد خود را با آبی ها امضا کرده، از سازمان لیگ خبر می‌رسد که مربی جدید استقلال نمی تواند قرارداد خود را در هیئت فوتبال ثبت کند، چرا که پیش از این، مجموع قراردادهای ثبت شده اعضای تیم در سازمان لیگ به عدد ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

برای حضور هاشمی نسب در جمع کادرفنی نکونام، باشگاه چاره ای جز کاهش هزینه های خود ندارد. باید دید که استقلالی ها این موضوع را چگونه مدیریت می کنند و سرنوشت یاغی محبوب آبی ها چه خواهد شد.