ادارات خراسان شمالی برای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت مساعدت کنند

ادارات خراسان شمالی برای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت مساعدت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ثمرات ویژه اردوی راهیان پیشرفت، گفت: ادارات برای برگزاری این اردو ویژه دانش آموزان مساعدت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین نژاد امروز- دو شنبه هشتم آبان ماه- در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت استقبال می‌کنیم و دستگاه‌ها برای تحقق این امر مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از صنایع و شرکت‌ها خاطره‌ای خوش برای دانش‌آموزان رقم زده و در حرکت آنان در آینده و قرارگیری آنان در مسیر رشد و تعالی شغلی و تحصیلی مؤثر خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با وجود پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهم کشور، دشمن تمام سعی خود را در جهت سیاه‌نمایی به کار گرفته است تا نا امیدی و یاس را به جامعه و به ویژه به نوجوانان و جوانان منتقل کند، گفت: همزمان با اردوی راهیان نور برگزاری اردوی راهیان پیشرفت نیز به منظور ایجاد زمینه‌هایی برای بازدید دانش‌آموزان از مکان‌های مربوط به توسعه و پیشرفت کشور نیاز است.

وی گفت: پیگیری مصوبه شبانه روزی شدن مدارس شهرستان بام و صفی آباد کار ارزشمندی است و اجرای این مصوبه سبب مرتفع شدن مشکلات و دغدغه دانش آموزان می‌شود و در بالا رفتن میزان تحصیل آنان مؤثر خواهد بود.

حسین نژاد همچنین بر ضرورت برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان مانه به دلیل تفکیک این شهرستان و پیگیری چارت سازمانی و رفع کمبود نیروی انسانی برای سال آینده تاکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان و سالروز تبعید امام و مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این روز، روز مهمی است و با توجه به شرایط کنونی مظلومیت مردم غزه پیشنهاد می‌شود از دانش آموزان بخواهیم تا احساس خود را نسبت به مردم و بچه‌های غزه بنویسند و از نوشته‌های برتر تقدیر شود.

کد خبر 700302