ارزیابی استاندارد ایمنی مدارس ابتدایی استان با بررسی ۳۲ شاخص تخصصی توسط کارشناسان این اداره کل

مژده خبر- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از ارزیابی استاندارد ایمنی مدارس ابتدایی استان با بررسی ۳۲ شاخص تخصصی توسط کارشناسان این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با توجه به تبیین و تشریح قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و با اشاره به ماده ۳ قانون مذکور و با توجه به رویکرد دولت مردمی و برنامه های تحولی در سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه سیاست گذاری، حسن نظارت بر اجرای استاندارد های کالاها و خدمات و همچنین نظارت بر حسن اجرای استاندارد ها در سایر دستگاه های اجرائی کشور، مدارس ابتدایی استان توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان کرمانشاه مورد پایش و ارزیابی دقیق قرار گرفته است. این طرح طبق استاندارد ملی به شماره ۷۳۳۱ با عنوان “ویژگی های کلاس مدارس ابتدایی” جهت تطابق ابعاد کلاس، ابعاد میز و صندلی، میزان نور، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و … با استاندارد مذکور و با هدف ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به دانش آموزان مورد ارزیابی قرار گرفته است.
این ارزیابی با همکاری اداره کل استاندارد و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراکز آموزشی مقطع ابتدایی استان انجام می شود تا وضعیت ایمنی و کیفی کلاس های درس در ابعاد مختلف بهبود یابد.

  • منبع خبر : مژده خبر