استفاده از سهام به عنوان وثیقه برای دریافت وام ممکن شد

متقاضیان دریافت وام می توانند از طریق سامانه ستاره و بدون مراجعه به بانک از سهام خود به عنوان وثیقه استفاده نمایند.

به گزارش چویرنیوز، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه با اشاره به امکان توثیق سهام جهت دریافت وام اظهار نمود: متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی بدون مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر و به صورت الکترونیکی می توانند از سهام خود به عنوان وثیقه دریافت وام استفاده نمایند.

محمدسیروان گرامی‌پرور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه همچنین از اجرای طرح سفر کارت خبر داد و افزود: طرح “سفر کارت” به منظور توسعه و رونق گردشگری ویژه شرکت ها و موسسات گردشگری است که برای اولین بار توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در کرمانشاه اجرا می شود.
گرامی پرور گفت: سفرکارت به گردشگرانی تعلق می گیرد که کرمانشاه را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده باشند. بر اساس این طرح فرد دارنده سفر کارت می تواند بدون آنکه پولی پرداخت کند هزینه سفر خود را به صورت اقساط با کارمزد چهار درصد پرداخت نماید.
وی از موسسات گردشگری جهت انعقاد قرارداد و استفاده از این تسهیلات دعوت به عمل آورد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه با اشاره به افزایش پرداخت وام قرض الحسنه در استان کرمانشاه به متقاضیان افزود: در حالی که در سال گذشته در مجموع ۶۵ هزار فقره وام به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شد، این رقم از ابتدای امسال تاکنون به ۱۶۲ هزار فقره و با مبلغ بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: تعداد تسهیلات فرزند آوری که توسط این بانک در سال جاری پرداخت شده است از ۱۳۵ فقره در سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۵۷۶ فقره با مبلغ ۶۶۵ میلیارد ریال در سالجاری رسیده است.

نوشته استفاده از سهام به عنوان وثیقه برای دریافت وام ممکن شد اولین بار در پایگاه خبری چویر نیوز. پدیدار شد.