استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در کرمانشاه

  • افران
استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی جمعه‌های خشم جمعه این هفته یازدهم خرداد در کرمانشاه همزمان با استان‌های اردبیل، بوشهر و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مهدی عبدی امروز _ چهارشنبه نهم خرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی جمعه‌های خشم جمعه این هفته یازدهم خرداد در کرمانشاه همزمان با استان‌های اردبیل، بوشهر و آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی جمعه‌های خشم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل کودک‌کش هر هفته بعد از نمازهای جمعه در چهار یا پنج استان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم متدین در این جمعه‌های خشم با اعلام انزجار از جنایت‌های صهیونیستی حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام می‌کنند و از مجامع بین‌المللی خواستار توقف جنایت‌های صهیونیست هستند.

عبدی با اشاره به برگزاری برنامه بزرگداشت شهدای دولت گفت: این مراسم پنجشنبه شب ساعت ۲۱:۰۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در مسجدالنبی طاق‌بستان برگزار خواهد شد که از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آید.

کد خبر 758308

  • خودرو بر هشترود