افتتاح دو مدرسه خیری در روستا‌های شهرستان صحنه

مدرسه دو کلاسه روستای سنگ چین و مدرسه دو کلاسه خیری روستای زردآب محمودآباد شهرستان صحنه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، دو مدرسه خیری روستایی شهرستان صحنه با حضور دکتر محمدی مدیرکل آموزش و پرورش، مهندس نظری مدیرکل نوسازی مدارس، حاج آقا افتخاری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه، امام جمعه و مسئولین شهرستان صحنه و خانواده خیرین مدرسه ساز حاج سجاد ناصری و حاج اکبر اسدی افتتاح شد.
دکتر محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: خیرین گرانقدر کسانی هستند که آخرت خود را با کارهای خیر این چنینی در این دنیا خریده‌اند و عزیزان خیر مدرسه ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند.
وی در ادامه به دانش آموزان این مدارس تاکید کرد این فضای آموزشی با مشارکت دو تن از خیرین گرانقدر ساخته شده است. که در این راه مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده اند. امیدوارم همه شما عزیزان با بهره گیری از نیک پاک ایشان از این شخصیت ها الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید.
مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین گفت: کار خیر مال و ثروت نمی خواهد بلکه پیش از وجود ثروت نیاز به فکر و دست بخشنده و کمک دهنده دارد.
این مقام مسئول بیان کرد: دو مدرسه دو کلاسه در روستاه های سنگ چین و زردآب محمودآباد به همت خیرین نیک اندیش حاج سجاد ناصری و حاج اکبر اسدی و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: مدرسه دو کلاسه روستای سنگ چین با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به همت خیر نیک اندیش حاج سجاد ناصری و مدرسه دو کلاسه خیری روستای زردآب محمودآباد شهرستان صحنه به همت حاج اکبر اسدی با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه اظهار داشت: از سال ۱۳۹۶ تاکنون تعداد ۲۲ پروژه آموزشی با ۶۸ کلاس درس و زیربنای بیش از ۶۲۰۰ مترمربع به بهره برداری رسیده است.

  • ارسال : Farhadi