افتخاری دیگر برای کرمانشاه؛ حضور ۲ جوان کرمانشاهی در جشنواره صلح جهانی سریلانکا

پرستو نیروندی، خبرنگار باختر: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۲ جوان کرمانشاهی به نمایندگی از کشورمان در شانزدهین جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ در کشور سریلانکا GYPF شرکت خواهند کرد. حسین آذرکمند اظهار کرد: طی یک فرآیند رقابتی در بین جوانان ۱۸ تا ۳۵ از سراسر دنیا، محسن پروانه دبیر […]

پرستو نیروندی، خبرنگار باختر: معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۲ جوان کرمانشاهی به نمایندگی از کشورمان در شانزدهین جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ در کشور سریلانکا GYPF شرکت خواهند کرد.
حسین آذرکمند اظهار کرد: طی یک فرآیند رقابتی در بین جوانان ۱۸ تا ۳۵ از سراسر دنیا، محسن پروانه دبیر سمن شهر خاطره‌ها و امیر کرمیان دبیر سمن گردشگران و طبیعت بانان الیپی از سوی کمیته برگزاری جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ سریلانکا GYPF انتخاب شدند. وی افزود: در مجموع ۲۵۰ جوان از کشورهای مختلف در جشنواره جهانی صلح جوانان در مرحله نهایی این فرایند انتخاب شدند که از کشورمان تنها نام محسن پروانه و امیر کرمیان دیده می شود که به نمایندگی از ایران در این رویداد بزرگ شرکت خواهند داشت.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: جشنواره جهانی صلح جوانان ۲۰۲۳ از ششم تا دهم مهرماه سال جاری در شهر کلمبو در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد.
آذرکمند یادآور شد: جشنواره جهانی صلح جوانان یک پلت فرم بین المللی شناخته شده است که جوانان را از کشورها و زمینه های مختلف برای ترویج صلح، گفت و گو و تغییرات مثبت اجتماعی گرد هم می آورد.وی افزود: سال گذشته، پانزدهمین جشنواره جهانی صلح جوانان-GYPF ،۰۲۲ در مرکز بین المللی جوانان در کوالالامپور، مالزی برگزار شد.