ایجاد ۷۰۰ شغل جدید با هدف توسعه پالایشگاه کرمانشاه

  • افران
ایجاد ۷۰۰ شغل جدید با هدف توسعه پالایشگاه کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: فاز توسعه پالایشگاه کرمانشاه با هزینه‌ای بالغ‌بر ده‌هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای بیش از ۷۰۰ نفر در دست احداث است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی روز _شنبه پنجم خرداد_ در بازدید از پالایشگاه کرمانشاه با اشاره به اهمیت جهش تولید و توسعه صنایع در استان اظهار کرد: تسریع در روند توسعه مهم است، چراکه باعث جهش تولید می‌شود، تعامل و ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی زمینه تسریع را فراهم می‌کند و هر دو طرف همیشه باید پیگیر و پای‌کار باشند.

وی در رابطه با تکمیل توسعه پالایشگاه کرمانشاه افزود: فاز توسعه این پالایشگاه با سه رویکرد افزایش ظرفیت، کاهش آلایندگی و ارتقای کیفیت در دست احداث است؛ که فاز اول آن شامل فرآورده نفت کوره است که تا دو سال آینده آماده بهره‌برداری است و تلاش می‌کنیم فرآیند توسعه ظرف چهار سال آینده به اتمام برسد و پالایشگاه کرمانشاه تبدیل به یک پالایشگاه کامل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فاز توسعه پالایشگاه کرمانشاه با هزینه‌ای بالغ‌بر ده‌هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر در دست احداث است.

به گزارش ایمنا، فاز توسعه پالایشگاه کرمانشاه باهدف خودکفایی استان کرمانشاه در تأمین سوخت موردنیاز و ارتقای سطح کیفی آن به یورو ۵ و تکمیل چرخه تولید فرآورده‌های نفتی در دست احداث است.

کد خبر 757136