بازدید نماینده شهرستان اسلام‌آبادغرب از منطقه ويژه اقتصادی زاگرس

به گزارش کلهرنیوز؛ مجتبی بخشی پور عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی به همراه کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب و مدیران کل برق منطقه ای، گاز و صمت استان کرمانشاه و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از پروژه های منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اسلام‌آبادغرب بازدید بعمل آوردند.

این بازدید که عصر امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ در منطقه ویژه اقتصادی زاگرس صورت گرفت، مشکلات تعدادی از طرح های تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت که با مصوباتی که بازدید امروز به همراه داشت مساعدت ویژه ای در راستای حل مشکلات واحد های صنعتی انجام گرفت.

مجتبی بخشی پور طی بازدید امروز از منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اظهار داشت: بخش مهم و اساسی از اشتغالزایی در کشور را واحد های صنعتی در بخش خصوصی پوشش می دهند که این بسیار ارزشمند است و واحد های صنعتی در بخش خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرند و مشکلات آنها احصاء و برطرف گردد.

بخشی پور تاکید داشت: منطقه ویژه اقتصادی زاگرس ظرفیت فوق العاده ای در حوزه صنعت است و باید از تمام ظرفیت این بخش در شهرستان اسلام‌آبادغرب استفاده نمود.