برگزاری آیین رونمایی از کتاب “رد پایی از یک قافله” در سنقروکلیایی

مژده خبر- همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از کتاب "رد پایی از یک قافله" خاطرات رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس، خداداد شریفی عباد، در محل آمفی تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از کتاب “رد پایی از یک قافله” خاطرات رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس، خداداد شریفی عباد، در محل آمفی تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.
این کتاب به قلم لیلی صفری قمام، نویسنده برجسته شهرستان سنقروکلیایی، به نگارش درآمده و روایتگر خاطرات و تجارب ارزشمند آقای خداداد شریفی عباد، رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس است.
آقای شریفی عباد از جمله رزمندگان فعال در جبهه‌های حق علیه باطل بود که در عملیات‌های مختلفی از جمله عملیات والفجر ۸ حضور داشته و در یکی از این عملیات‌ها به درجه جانبازی نائل آمده است.
کتاب “رد پایی از یک قافله” در قطع رقعی و در ۳۱۱ صفحه به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
علی حشمتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این کتاب اظهار داشت:کتاب “رد پایی از یک قافله” اثری فاخر و خواندنی است که به زیبایی رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دلاور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد. این کتاب می‌تواند درس‌های زیادی برای نسل جوان داشته باشد و به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.”
وی افزود:خانم لیلی صفری قمام با قلم توانمند خود، خاطرات آقای شریفی عباد را به نگارش درآورده و به مخاطبان ارائه کرده است. این کتاب از نظر ادبی نیز اثر قابل قبولی است و می‌تواند مورد توجه خوانندگان قرار بگیرد.”

در این مراسم، جمعی از مسئولین، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند و از نویسنده کتاب، خانم لیلی صفری قمام، تجلیل شد

  • منبع خبر : مژده خبر