بسیج جامعه پزشکی پیشرو و همراه در توسعه خدمات بهداشت و درمان استان

بسیج جامعه پزشکی پیشرو و همراه در توسعه خدمات بهداشت و درمان استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: نقش و همراهی بسیج جامعه پزشکی در پیشروی در توسعه بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی، به‌ویژه در مناطق محروم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار فر نیوز (مسعود دریابار) مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه امروز دوشنبه 7 خردادماه با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و دیگر مسوولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با تصریح این که سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در تمام این طرح‌ها همواره همراه دانشگاه بوده است، اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی همراهی بسیار خوبی در شرایط سخت کرونا و اجرای واکسیناسیون و همچنین کمک شایانی در اربعین حسینی (ع) داشتند که بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی به نقش بسیج جامعه پزشکی در توسعه بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در استان به‌ویژه در مناطق محروم بسیار مهم و حائز اهمیت اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مناطق محروم و انجام ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی، دارویی و مشاوره‌ای رایگان در این مناطق از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط بسیج جامعه پزشکی استان به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

محمدی به خدمات صورت گرفته‌ی بسیج جامعه پزشکی در موقع مسوولیت رضا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: آقای منصوری به‌عنوان یک شخصیت جهادی و پرتلاش و پای‌کار حوزه سلامت استان، همواره در تمام این مراحل همراه ما بود و خدمات صادقانه ایشان برای مردم و مجموعه علوم پزشکی بسیار قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: آقای سعید کیانی رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز فردی بسیجی همراه باروحیه جهادی و ولایت مداری باانگیزه خدمت به مردم است که باعث می‌شود که این بسیج، مسیر خود را به‌خوبی ادامه دهد.

در این مراسم از خدمات دکتر رضا منصوری تقدیر و سعید کیانی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان معرفی گردید.