بیمارستان ویژه مادر و کودک در استان کرمانشاه شروع به کار کرد

  • افران
بیمارستان ویژه مادر و کودک در استان کرمانشاه شروع به کار کرد

بیمارستان ویژه مادر و کودک استان کرمانشاه با حضور استاندار شروع به کار کرد؛ کادر پزشکی این بیمارستان از جامعه بانوان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بیمارستان سجاد کرمانشاه با اجرای طرح توسعه و افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و ارتقای تجهیز بخش‌های خود، امروز _چهارشنبه، نهم خرداد_ به صورت بیمارستان مخصوص مادر و کودک شروع به کار کرد.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در آئین آغاز به کار این بیمارستان با رویکرد جدید، از ابتکار مدیریت بیمارستان سجاد تقدیر کرد و این اقدام را یک گام مؤثر در جهت حمایت از جوانی جمعیت، آرامش بیشتر خانواده‌ها و رونق گردشگری سلامت دانست.

وی بهره‌مندی از فضایی آرام را از حقوق بیماران دانست و گفت: این مرکز درمانی گرچه در بخش خصوصی، اما با نگاه مردمی شکل گرفته است.

عبدالله ذوالفقاری مدیر بیمارستان سجاد هم گفت: تمام اتاق‌های عمل، بخش‌های بستری و ویژه از متخصصان و همکاران خانم هستند و ما تمام توان خود را برای ارتقای آرامش خانواده‌ها به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایمنا، این آئین بهره‌برداری همزمان با جلسه ستاد جمعیت استان برگزار شد که مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مدیران عضو ستاد هم حضور داشتند.

کد خبر 758438

  • خودرو بر هشترود