تجهیز بوستان‌های محلی آران و بیدگل به وسایل ورزشی

تجهیز بوستان‌های محلی آران و بیدگل به وسایل ورزشی

شهردار آران و بیدگل گفت: بوستان‌های محلی الغدیر، کوچه حجاب هفتم و مجتمع مسکونی رضوان مسکن مهر با هزینه‌ ۱.۵ میلیارد ریال به ست ورزشی تجهیز شد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقاد شهروندان از نظافت نکردن و جمع‌آوری نخاله‌های محدوده خیابان امیرکبیر، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد نخاله‌های رها شده مربوط به ساکنان بود و توسط شهرداری ناحیه یک جمع‌آوری شد.

وی افزود: با انتقاد شهروندان از سد معبر ابتدای خیابان امام توسط میوه‌فروشان، شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل نسبت به جمع‌آوری سد معبر اقدام کرد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد شهروندان نسبت به وضعیت سد معبر در سه راه بند شاهی، خاطرنشان کرد: سد معبر مورد درخواست شهروندان توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل جمع‌آوری شد.

صانعی از اجرای عملیات بلوک‌فرش کوچه اندیشه چهارم واقع در بلوار آیت‌الله عاملی توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل خبر داد و تاکید کرد: عملیات بلوک‌فرش این کوچه با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات زیرسازی بلوار ایمان شرقی واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، اضافه کرد: زیرسازی این بلوار با مساحت بیش از ۲۵ هزار مترمربع توسط شهرداری آران و بیدگل در حال اجرا است.

شهردار آران و بیدگل با بیان اینکه عملیات زیرسازی کوچه معراج ۱۴ واقع در خیابان شهدا توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل در دست اجرا است، تصریح کرد: بوستان‌های محلی الغدیر، کوچه حجاب هفتم و مجتمع مسکونی رضوان مسکن مهر با هزینه ۱.۵ میلیارد ریال به ست ورزشی تجهیز شد.

صانعی از آغاز عملیات آسفالت بلوار خلیج‌فارس خبر داد و گفت: عملیات آسفالت باند رفت و برگشت مسیر تندرو این بلوار با ۵۵ هزار متر مربع و پیش‌بینی اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل آغاز شد.

کد خبر 701874