تجهیز بیمارستان «سرطان» کرمانشاه از هفته آینده

  • افران
تجهیز بیمارستان «سرطان» کرمانشاه از هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تجهیز بیمارستان سرطان کرمانشاه از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صادق کریمی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و دوم خرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تحویل پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه از سوی پیمانکار، اظهار کرد: از هفته آینده کار تجهیز این بیمارستان آغاز می‌شود.

وی افزود: کار نصب تجهیزات این بیمارستان پیشرفته زمان‌بر است و حدود سه ماه طول می‌کشد؛ بنابراین بهره‌برداری و افتتاح این بیمارستان پاییز امسال خواهد بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این بیمارستان بزرگترین بیمارستان سرطان غرب کشور است و مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان در کشور محسوب می‌شود.

کریمی با بیان اینکه در این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی، سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی نصب می‌شود، تصریح کرد: ارزش ریالی ساخت و تجهیزات این بیمارستان بیش از ۱,۰۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به آغاز ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این طرح پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری متوقف شد، اما از سال ۱۴۰۰ توانستیم آن را مجدد فعال کنیم و به یاری خداوند پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با راه‌اندازی این بیمارستان علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استان‌های غربی کشور نیز از خدمات آن منتفع می‌شوند.

کد خبر 762214

  • خودرو بر هشترود