تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان ایلام ۱۹ درصد افزایش یافت

تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان ایلام ۱۹ درصد افزایش یافت

تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان ایلام ۱۹ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از افزایش ۱۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در ۸ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بیش از ۴۰ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۷۷۰ تردد وسایل نقلیه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در جاده‌های این استان ثبت شده است.

چشمه‌خاور اظهار کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۳۵ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۳۷۳ تردد مربوط به سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت چهار میلیون و ۶۸۴ هزار و ۲۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کرد: در این مدت، مسیر چوار – ایلام با ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۶۸ تردد و مسیر ایلام – سرابله نیز با ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۳۴ پرترددترین محورها بوده است.

چشمه‌خاور بیان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه‌های استان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.