ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سمنان با استفاده از ظرفیت پایتخت کتاب

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سمنان با استفاده از ظرفیت پایتخت کتاب

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور فرصت مناسبی است تا سرانه کتاب‌خوانی در استان افزایش پیدا کند و فرهنگ کتاب‌خوانی بیشتر از گذشته در استان ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور فرصت مناسبی است تا سرانه کتاب‌خوانی در استان افزایش پیدا کند و فرهنگ کتاب‌خوانی نیز بیش از گذشته در استان ترویج داده شود.

وی افزود: مدارس استان سمنان باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مدون، روحیه مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان و پرورش مدیران آینده افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش استان تلاش کنند تا حواشی موجود در جامعه از مدارس و از بدنه آموزش و پرورش دور شود.

مطیعی اضافه کرد: لازم است با هدف خودباوری و شناسایی هویت دانش‌آموزان مهارت‌آموزی و انجام آمورش‌های متعدد برای آن‌ها افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری برای فعالیت در حوزه کودک و نوجوان نباید ساعات مشخصی برای فعالیت در این زمینه مشخص شود و مدیران مرتبط در استان نیز باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مناسب، ساعات زیادی برای برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه اختصاص پیدا کند.

کد خبر 700723