ترکیب احتمالی تراکتور با مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر

ترکیب احتمالی تراکتور با مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر

ترکیب احتمالی با مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر مشخص شد.

این ترکیب براساس حدس و گمان برخی از هواداران پرشور تیم تبریزی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی قطعی و رسمی نیست:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی، سعید کریم آذر و عارف آقاسی

راکتوری ها که برای تقویت خط حمله خود اقدام به جذب عارف رستمی کردند پس از عدم موفقیت این بازیکن و عدم اطمینان به درخشش امیر ابراهیم زاده مهاجم جوان تیمش روی عبدی دست گذاشتند تا شاید او بتواند بحران پیش آمده را برطرف کند.

حالا پاکو خمس قصد دارد مهدی عبدی را در جریان دیدار با مس رفسنجان مود استفاده قرار دهد تا این بازیکن دو روی یک سکه برای تیمی شود که ادعای قهرمانی در پیش گرفته است.

زمان حضور حریف آسیایی تراکتور در تبریز

ترکیب خمز دست رسانه‌ها؛ جاسوس تراکتور را پیدا کنید!

به گزارش آناج، انتشار ترکیب دقیق این تیم در یکی از وبسایت‌های خبری معتبر مرکزنشین است. این رسانه ورزشی در خبری با تیتر «ترکیب احتمالی تراکتور با تغییر باورنکردنی خمس» اقدام به انتشار دقیق ترکیب پاکو خمز‌ کرد. سرمربی اسپانیایی معمولا شب قبل از بازی‌ها در جلسه فنی ترکیب تیمش را اعلام می‌کند و آقای جاسوس سریعا این موضوع محرمانه را کف دست رسانه گذاشته است.

جالب اینکه درحالی از عنوان ترکیب احتمالی در تیتر خبر یاد شده که هیچ کس‌ نمی‌توانست تصور کند سعید کریم‌آذر به عنوان بازیکنی جوان که هیچ‌گاه به صورت ثابت در بین یازده بازیکن نبوده، انتخاب‌ خمز بوده باشد.

باتوجه به ضرورت حفظ موارد محرمانه، به نظر مدیران تراکتور باید سریعا به این مهم ورود کرده و مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شوند.