تلاش بی‌وقفه آیت‌الله اختری همواره مشهود بود

تلاش بی‌وقفه آیت‌الله اختری همواره مشهود بود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: آیت‌الله اختری در خانواده‌ای مومن و با فضیلت متولد شد و دارای هوش، استعداد و انگیزه‌ قوی برای رسیدن به کمال بود و تلاش و کوشش بی‌وقفه و شبانه‌روزی وی مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌_ در آئین نکوداشت آیت‌الله شیخ عباسعلی اختری (ره) با عنوان «مردی از جنس شجاعت و فضیلت» اظهار کرد: تجلیل از بزرگان و عالمان دین، توفیقی برای ما است و در واقع این بزرگداشت به معنای بزرگداشت علم، شجاعت، جهاد و فقاهت است.

وی افزود: آیت‌الله اختری در خانواده‌ای مؤمن و با فضیلت متولد شده و دارای هوش، استعداد و انگیزه‌ای قوی برای رسیدن به کمال بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: شوق، اشتیاق و علاقه وافر و استمرار آیت‌الله اختری برای رسیدن به کمال، مثال‌زدنی و درخور توجه بود.

مطیعی تصریح کرد: آیت‌الله اختری تنها کسی بود که در مسجد امام (ره)، اعتکاف رمضانیه داشت و هر سال این اقدام مبارک را به انجام می‌رساند؛ این امر زمینه‌ای برای کمال وی بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش و کوشش بی‌وقفه و شبانه‌روزی آیت‌الله اختری (ره) مشهود است، تاکید کرد: بیش از ۴۰ کتاب و مقاله از آیت‌الله اختری به یادگار مانده است که تمام آن‌ها زمان نیاز جدی کشور به چاپ رسیده بود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از اساتید خوب و بزرگ همچون آیت‌الله میلانی، آیت‌الله وحید و آیت‌الله فلسفی موجب کمال آیت‌الله اختری بود و بدون تردید دوستان درسی و سیاسی آیت‌الله اختری (ره) در رشد و کمال وی مؤثر بوده‌اند.

به گزارش ایمنا، آئین نکوداشت آیت‌الله شیخ عباسعلی اختری (ره) با عنوان «مردی از جنس شجاعت و فضیلت» با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج)، شهردار سمنان، فرماندار، ائمه جمعه سراسر استان و جمع کثیری از مردم و مسئولان در حال برگزاری است.

کد خبر 704625