جنایات امروز رژیم صهیونیستی ماهیت آن‌ها را عیان کرده است

جنایات امروز رژیم صهیونیستی ماهیت آن‌ها را عیان کرده است

امام جمعه جاجرم با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، گفت: جنایات امروز رژیم صهیونیستی ماهیت آن‌ها را بیش از پیش عیان کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام هادی هوشمند نژاد امروز- شنبه ششم آبان ماه- در مراسم یادواره شهدای شهر سنخواست کار بزرگ شهدا را تبعیت کامل از ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: شهدا با شناخت کامل از ولایت فقیه و ولایتمداری عاشقانه، پا در راه دفاع از دین و تمامیت ارضی گذاشتند و در این مسیر هم خداوند آنها را موفق و سربلند کرد.

وی در ادامه افزود: هدف شهدا فقط و فقط کسب رضایت پروردگار در مسیر دفاع از دین و نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه بود و خداوند متعال مزد آنها را بهترین مرگ یعنی شهادت در راه خودش قرار داد.

امام جمعه شهرستان جاجرم با اشاره به زلزله‌ای که عملیات طوفان الاقصی در اراضی اشغالی و رژیم اسرائیل به وجود آورده، گفت: این همه جنایت و درندگی که رژیم غاصب این روزها از خود نشان می‌دهد و دنیا نظاره‌گر آن است، ماهیت اصلی این رژیم را بیش از پیش عیان می‌کند.

وی افزود: این رژیم اشغالگر در طول ۷۵ سال گذشته جنایات بسیاری را بر ملت مظلوم فلسطین اجرایی کرده که نمونه آن جنایات این رژیم در صبرا و شتیلا، خان یونس و دیر یاسین است.

هوشمندنژاد حرکت جبهه مقاومت را در امتداد مقاومت ملت انقلابی ایران اسلامی برشمرد و افزود: حرکت جبهه مقاومت در امتداد مقاومت ملت انقلابی ایران شکل گرفته و خاستگاه اصلی این مقاومت، فرهنگی است که از اهل بیت علیهم السلام به شیعیان رسیده است.

کد خبر 699731