جوکوویچ خطاب به تماشاگران انگلیسی: خفه شوید و به خانه هایتان برگردید+ فیلم

در جریان دیدار میان تیم های صربستان و بریتانیا در رقابت های دیوس کاپ ۲۰۲۳ در مالاگای اسپانیا، نواک جوکوویچ اسطوره تنیس جهان از صربستان برابر کمرون نوری از بریتانیا در دو ست و با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به برتری رسید تا در نهایت با توجه به برتری ۲ بر صفر میومیر کیتسمانوویچ مقابل جک دراپر، صربستان با پیروزی ۲ بر صفر در ۲ دیدار انفرادی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اما در جریان دیدار جوکوویچ و کمرون نوری، تماشاگرام انگلیسی بارها با سر و صدای زیاد سعی در بر هم زدن تمرکز جوکوویچ داشتند که جوکوویچ نیز پاسخ آن ها را با گرفتن امتیاز و فرستادن بوسه می‌داد.
پس از این مسابقه و در حالیکه جوکوویچ در حال انجام مصاحبه تلویزونی بود، طرفداران انگلیسی با ایجاد سر و صدا سعی داشتند برای مصاحبه او مزاحمت ایجاد کنند که جوکوویچ از کوره در رفت و در حالیکه مشغول مصاحبه بود با عصبانیت رو به آن ها کرد و گفت: یاد بگیرید به بازیکنان احترام بگذارید. یاد بگیرید به مردم احترام بگذارید. خفه شوید، ساکت شوید. برگردید به خانه هایتان!

انتهای پیام

نوشته جوکوویچ خطاب به تماشاگران انگلیسی: خفه شوید و به خانه هایتان برگردید+ فیلم اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی افق کرمانشاه | ofoqkermanshah.ir. پدیدار شد.