دعوت فضل اله رنجبر از مردم کرمانشاه برای خلق حماسه‌ای ماندگار در ۲۲بهمن۱۴۰۲

کرمانشاه/ مژده خبر- فضل اله رنجبر روز شنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با صدور بیانیه‌ای از ملت شریف، فهیم و انقلابی کرمانشاه دعوت کرد در روز یکشنبه با عزم و اراده‌ای جدی زمینه‌ یک روز باشکوه در بیعت با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری را به منصه ی بروز و ظهور برسانند.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، متن بیانیه فضل اله رنجبر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ معاصر، تجلی قدرت، حکمت خدا، اعجاز مقاومت و صبر مردم به رهبری امام خمینی (ره) بود. انقلاب شکوهمند اسلامی کرامت انسانی و عزت را به ملت برگرداند و اقتدار ملی را به ارمغان آورد.

اکنون به شکرانه‌ی عظمت انقلاب اسلامی که چهل و پنج ساله شده است، مردم شریف کرمانشاه همراه با دیگر شهرهای ایران اسلامی بار دیگر مشارکت گسترده‌ی خود را در قالب صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در سراسر کشور به منصه‌ی ظهور می‌رساند تا حماسه‌ای جدید در تاریخ سراسر عزت این مرز و بوم به ثبت برسد.

اینجانب فضل اله رنجبر ، مردم شریف، فهیم و انقلابی دعوت می‌کنم، در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همچنان با عزم و اراده ای جدی زمینه‌ی یک روز باشکوه در بیعت با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری را به منصه ی ظهور برسانند و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این راهپیمایی دشمن شکن، جلوه گر سازند و عینیت بخشند.

  • منبع خبر : مژده خبر