دولت و مجلس باید توجه ویژه به بانک دی داشته باشند + فیلم

نماینده سبزوار در گفتگو با حیات:

دولت و مجلس باید توجه ویژه به بانک دی داشته باشند + فیلم

دولت و مجلس باید توجه ویژه به بانک دی داشته باشند + فیلم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک دی از مراکز مالی و اعتباری و بانکی است که به عنوان پشتوانه و حامی حوزه ایثارگران محسوب می شود و دولت و مجلس باید به بانک دی توجه ویژه ای داشته باشیم.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ با بیان اینکه باید به حوزه ایثارگران و خانواده آنها توجه ویژه ای شود گفت: یکی از مسائل مهمی که همه ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم حوزه ایثارگران است چرا که این عزیزان به واسطه دفاع از این مرز و بوم دچار آسیب شدند و این رفاه امروز ما مدیون از خودگذشتگی این عزیزان و خانواده های آنها است.

وی افزود: ما در شیوه حکمرانی مان باید رفع مشکلات این ایثارگران را سرلوحه کارمان قرار داده و در جهت رفع آنها تلاش شایسته داشته باشیم.

محبی نجم آبادی ادامه داد: بانک دی از مراکز مالی و اعتباری و بانکی است که به عنوان پشتوانه و حامی حوزه ایثارگران محسوب می شود و ما باید قطعا به بانک دی توجه ویژه ای داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: دولت در جهت حمایت از حوزه ایثارگری، باید حامی بانک دی باشد و شرایطی برای بانک دی فراهم شود تا مسیر را هموار، رو به جلو و اعتلایی نماید. از سوی دیگر شرایط باید به گونه ای باشد تا مسیر ورود این بانک به بورس تسهیل و البته بانک دی نیز باید تمهیدات لازم را جهت ورود به بازار سرمایه داشته باشد.

محبی نجم آبادی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید نگاه ویژه ای به بانک دی داشته باشد گفت: بانک دی خود را ملزم می داند تا بتواند خدمات گسترده ای را به خصوص بصورت قرض الحسنه برای ایثارگران و خانواده های آنها فراهم نماید اما این میسر نمی شود مگر با اهتمام جدی مجلس و دولت در حمایت از بانک دی.

نماینده سبزوار در مجلس اظهار کرد: در شرایط سخت تورمی کشور، قطعا یکی از اقشاری که باید مورد توجه قرار بگیرد ایثارگران و خانواده های آنان هستند لذا اگر این بانک اعتلا پیدا و جایگاهی مستحکمی داشته باشد و یا سرمایه گذاری و توان تسهیلاتی اش تقویت شود حتما خود را ملزم می داند که خدمات بهتری برای جامعه ایثارگری ایجاد و تاثیرات مثبتی در زندگی ایثارگران ایجاد نماید.



صفورا طالب زاده