دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین؛ در این دیدار که مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان هم حضور داشتند، دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه از نیکوکاری و تلاش های خیرخواهانه مجموعه نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز تجلیل کرد.
دکتر صحرایی؛ استاندار کرمانشاه در این نشست صمیمانه از لزوم تقدیر و گرامیداشت خیرین به عنوان یک فریضه گفت و اظهار داشت: اثر گذاری مسئولیت پذیری اجتماعی خیرین مدرسه ساز باید بیش از این ترویج شود و برای ترویج و تداوم این فرهنگ باید استفاده از ظرفیت رسانه ملی و خبرگزاری ها استفاده نمود.
دکتر محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همه کارهای خیر خوب است که در این بین مدرسه سازی اهمیت و جایگاه والایی را به خود اختصاص داده است.
مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره بیست و ششم با شعار خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی گفت و ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره ها بتواند در ترغیب بیشتر افراد به امر مدرسه سازی نقش داشته باشد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۸۳ مدرسه و فضای ورزشی با ۱۷۱ هزار متر مربع زیربنا با کمک خیرین و استفاده از اعتبارات دولتی در استان تحویل آموزش و پرورش شد.

  • ارسال : Farhadi