رضایت مردم از سایپا افزایش یافت / خدمات پس از فروش سایپا گسترش می یابد

محمود سهیل‌نژاد، در نشستی جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین سایپایدک و مدیران نمایندگی‌های سایپا در استان آذربایجان شرقی، اعلام کرد : به منظور توسعه سبد محصولات و رشد کسب و کار شبکه نمایندگی‌ها، در خودروهای جدید گروه سایپا، از ظرفیت شبکه نمایندگی‌ها برای معرفی محصولات بهره خواهیم برد.

او با اشاره به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب، باید با ارائه خدمات با کیفیت، انتظارات به حق مشتریان را برآورده کنیم.

در بخش دیگری از این نشست، مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک گفت: شبکه نمایندگی‌ها، نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارند و به عنوان همکار و شریک تجاری، انتظار داریم که با ارائه خدمات با کیفیت بالا، رضایت مشتری را تا حد امکان کسب کنند.

پیشنهاد فر نیوز
تعطیلی مدارس کردستان در پی بارش برف