سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه مردم ایران و استان را به حضور حداکثری در انتخابات فردا دعوت کرد

مژده خبر- سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

به نام خداوند مهربان و مهرگستر

مردم عزیز استان کرمانشاه

هنرمندان بسیجی باور دارند پیشرفت کشور و استان کرمانشاه و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، مشارکت در انتخابات مجلس به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم‌سالاری است و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاکدست، شجاع و فساد ستیز باشند امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد. شرکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو فرصتی برای ورود افکار و ایده‌های جدید در چرخه تصمیم‌سازی کشور است و می‌تواند سبب دمیده‌شدن روحی تازه در کالبد جامعه شود.

هنرمندان بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ضمن به‌حق دانستن نقدها و گلایه‌های معیشتی مردم وفادار ایران، صحیح‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌حل مشکلات را تلاش برای تشکیل مجلسی شایسته دانسته و معتقدند که حضور فعال مردم و انتخاب هوشمندانه آنان می‌تواند آثار ناخوشایند و کاستی‌های پیشین را مرتفع سازد.

همچنین سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه باور دارد با توجه به اینکه رهبری، محور اصلی نظام و ضامن عدم انحراف جامعه از مسیر درست است، انتخاب خبرگانی آشنا به مسائل روز و دارای بینش سیاسی و اجتماعی عمیق جهت انتخاب رهبر و نظارت بر بقای شرایط او اهمیت شایانی دارد.

از این‌رو، در زمانی که بیگانگان درصدد به حاشیه‌ راندن مردم و ناامیدکردن آنان در استیفای حق خود در تعیین نمایندگان واقعی‌شان هستند، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به پیروی از تأکیدات رهبری معظم انقلاب، دوشادوش مردم شریف ایران و استان کرمانشاه برای انتخاب نمایندگانی شایسته در صحنه خواهیم بود.
روابط‌عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه – ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

  • منبع خبر : روابط‌عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه