سردار رادان:‌ ریشه ترور‌ را می‌سوزانیم

فرمانده فراجا در سفری فوری به کرمان رفت؛

سردار رادان:‌ ریشه ترور‌ را می‌سوزانیم

1/3/2024 10:14:59 PM
1/3/2024 10:14:59 PM

چهارشنبه 13 دی 1402 – 22:14

سردار رادان

تهران (پانا) – به‌دنبال انفجار تروریستی در چهارمین مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که عصر امروز در کرمان رخ داد، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در سفری فوری به کرمان رفت.

‌پیش از این نیز اعلام شد که وزیر بهداشت، دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات عازم کرمان شده‌اند. این حادثه تروریستی تاکنون بیش از 100 شهید و بالغ بر 180 مصدوم برجای گذاشته و منجر به آن شد که هیئت دولت روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین در پی وقوع حادثه‌ی تروریستی در کرمان پیامی صادر و تاکید کرد که این اقدامات سبب وحدت کلمه مردم ایران خواهد شد.

‌در متن پیام سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا‌، آمده است:‌ «ددمنشان زمان و دریوزگان تاریخ بازهم چهره کریه خود را نشان دادند و با نیت برهم زدن اتحاد و انسجام ملی مردم سرافراز ایران به اقدامی ناجوانمردانه دست زدند.»

در ادامه این پیام آمده است: «شهدای فاطمیِ حادثه‌ تروریستی کرمان داغ بر دل نهاده است و به تمامی عزیزان، خانواده صبورِ شهدا و هم‌وطنانِ به سوگ نشسته تسلیت عرض می‌کنم. همچنین از خانواده خدوم فراجا که در حال تامین نظم و خدمات امدادی به مردم شریف کرمان بودند نیز چند شهید تقدیمِ درخت تناورِ اسلام و انقلاب شد.»

رادان در پایان پیام خود تاکید کرد: «فرومایگان بدانند و آگاه باشند که چنین اقداماتی نه تنها باعث تفرقه نخواهد شد بلکه بر وحدت کلمه مردم ایران خواهد افزود و با همت جمعی و با اراده‌ای راسخ تر از قبل ریشه ترور را نه اینکه بخشکانیم بلکه می‌سوزانیم.»


سردار رادان


حادثه تروریستی کرمان

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

نظر شما با موفقیت ثبت شد