شخصیت شهید رئیسی و همراهان انقلابی‌ او در ابعاد مختلف تبیین شود

  • افران
شخصیت شهید رئیسی و همراهان انقلابی‌ او در ابعاد مختلف تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: ابعاد شخصیتی و تأثیرگذاری فعالیت‌های شهید جمهور و همراهان انقلابی‌ او را باید برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _سه‌شنبه یکم خرداد_ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: استکبار ۴۵ سال است که با انقلاب به‌صورت تمام عیار و در جبهه‌های مختلف دشمنی می‌کند که به فضل خدا همواره شکست خورده است.

وی با اشاره به شهدای تقدیم شده به نظام، ادامه داد: شهدا زنده هستند و در بین ما حضور دارند و تأثیر آن‌ها بیشتر از زمان زنده‌بودنشان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه «حاج قاسم شهید برای دشمن از حاج قسم زنده در حیات مادی، خطرناک‌تر است» گفت: این یک واقعیت است، سرگردانی امروزه صهیونیستی بعد از شهادت حاج قسم اتفاق افتاده است.

وی با یادآوری فرمایشات معظم‌له که «نظم نوین در حال شکل‌گیری است» به پیش‌بینی جهانیان در نابودی استکبار و آمریکا اشاره کرد و افزود: اتفاقاتی که طی سال‌ها و ماه‌های اخیر افتاده، گواه این است که نظم نوین در حال شکل‌گیری است.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه و فلسطین، تصریح کرد: مقاومت در دنیا در حال شکل‌گیری است؛ قدرت از غرب به آسیا در حال انتقال است.

وی اضافه کرد: حرکت تمدنی انقلاب اسلامی که زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است؛ به فضل الهی در تمامی عرصه‌ها در حال پیشرفت هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش برجسته شهید آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در ریل‌گذاری نوع حرکت مدیریت اجرایی و دیپلماسی کشور، اظهار کرد: به‌یقین پس از شهادت این شهدای عالی‌مقام شاهد یک تحول بسیار مثبت و اثرگذار در عرصه اجرایی کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمن، دشمن است و وظیفه‌اش دشمنی‌کردن است، کسانی هستند که نگاهشان همیشه به دامن دشمن بوده و هست که در این شرایط وظیفه تبیین را برعهده داریم.

حجت‌الاسلام غفوری اضافه کرد: ابعاد شخصیتی و تأثیرگذاری فعالیت‌های شهید جمهور و همراهان انقلابی او را باید برای مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را با قدرت ادامه خواهد داد، افزود: خداوند متعال بر اساس حکمتش برای قرار دادن موتور متحرکه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی، چنین حوادث و شهادت‌هایی را نصیب نظام می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر ولایت فقیه معرفی کرد و گفت: بر اساس مقاله‌های فراوان اندیش‌کده‌های آمریکایی، مهمترین اثر نظام حاکمیتی ولایت‌فقیه این است که هر اتفاقی در جمهوری اسلامی رخ دهد حاکمیت، نظام و کشور به‌طور مطلق هیچ آسیبی نبیند.

وی تصریح کرد: شخصیت عالم، فقیه و مورد قبول همه اقشار در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که همه امور زیر نظارت و اجرای ایشان است و سایر امور نیز بین همه تقسیم کار شده است، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی برخلاف اظهار نظرات دشمنانه وجود ندارد.

حجت‌الاسلام غفوری افزود: گوهر گران‌بهایی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی در دست داریم که بسیار مقتدر و سربلند در دنیا در حال پیشرفت است و این را با تسلیت و ابراز همدردی دولت‌ها برای شهادت رئیس‌جمهور و اعلام عزای عمومی در کشورهایشان شاهد هستیم که نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران اسلامی است.

کد خبر 755899