شهادت، ثمره یک عمر مجاهدت آیت‌الله رییسی بود

استاندار کرمانشاه:

شهادت، ثمره یک عمر مجاهدت آیت‌الله رییسی بود/شهید رئیسی تبدیل به یک مکتب شد؛ مکتب خدمت صادقانه و ولایتمداری واقعی

استاندار کرمانشاه گفت: شهادت، ثمره یک عمر مجاهدت آیت‌الله رییسی بود و آیت الله رییسی با شهادتش تبدیل به یک مکتب شد. مکتب خدمت صادقانه، ولایت مداری و خدمت تا پای جان.

به گزارش خبرنگار فر نیوز (مسعود دریابار)محمد طیب صحرایی روز دوشنبه در بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی در جمع عزاداران کرمانشاهی مقابل مسجد جامع این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره رییس دولت سیزدهم افزود: در کنار اینکه گرامیداشت را بر خود فرض می دانیم باید راه آن شهید را نیز بخوبی درک و ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: اگر یکایک مسوولان به این راه اعتقاد دارند و جوابدهی و ثمردهی آن را درک کرده اند نباید بگذارند که کوچکترین خللی در این مسیر پیش بیاید و راه شهدا را که همانا راه عزت و عظمت این جامعه است را با صلابت ادامه دهند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیج راه سعادتی با بی خیالی و کاهلی بدست نیامده و سختی ها و امتحانات خود را پیش رو دارد، یادآور شد: باید بیش از قبل، امیدوارتر از قبل و جدی تر از قبل در این مسیر سعادت بخش حرکت کنیم و اجازه ندهیم تا ذره ای ناامیدی و خلل در این مسیر وارد شود.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی هرچند که رنجدیده و خسته است اما با داشتن فرزندان با رشادتی چون شهید سلیمانی و شهید رییسی بهتر و جدی تر و امیدوارتر از قبل راه خود را طی خواهد کرد.

صحرایی با بیان اینکه سخنان رییسی نشانگر یک مکتب و مسلک است و شهادت ایشان نیز یک مرگ تصادفی نیست بلکه ثمره یک عمر مجاهدت است افزود: بنابه فرموده رهبر انقلاب، شهید بزگوار رییسی فردی مغتنم بود و هست و نباید فکر کرد وقتی ایشان شهید شد پرونده آن زیبایی ها نیز بسته شده است بلکه همانطور که شهید سلیمانی تبدیل به یک مکتب شد.

وی مکتب شهید رییسی را مکتب خدمت صادقانه، ولایتمداری واقعی و تا پای جان حرکت کردن دانست و گفت: رییسی فردی بود که آمد و رفت های جمعه و شنبه و تعطیل و غیر تعطیلش جلوه ای از خدمت صادقانه بود و زمانی که در محراب قرار می گرفت نیز عالمی دیگر داشت که انگار کاری جز عبادت ندارد.

استاندار کرمانشاه افزود: آیت الله رییسی آمده بود تا جانش را در راه نظام و انقلاب بدهد و حاصلش ۴۵ سال خدمت صادقانه برای نظام و انقلاب بود که با شهادتش مزد این خدمت را دریافت کرد.