شهید رئیسی؛ تراز خدمت صادقانه

عرض سلام و ارادت و تشکر از همراهی شما گرامیان و با تسلیت شهادت شهدای خدمت به حضور گرامی شما بزرگواران به یقین شهادت شهدای گرانقدر حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان؛ خسارتی است عظما برای مردمی که گوهرشناسند و با حضور میلیونی شان در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن بزرگواران، با […]

عرض سلام و ارادت و تشکر از همراهی شما گرامیان و با تسلیت شهادت شهدای خدمت به حضور گرامی شما بزرگواران

به یقین شهادت شهدای گرانقدر حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان؛ خسارتی است عظما برای مردمی که گوهرشناسند و با حضور میلیونی شان در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن بزرگواران، با به نمایش گذاشتن عیار قدرشناسی خود؛ اعجاب جهانیان را برانگیختند.

در عین حال به تصریح آیات فراوان قرآن کریم، مبنی بر این که هیچ فعلی، صادر نمی شود و هیچ حادثه ای، واقع نمی گردد مگر به مشیت قاهره الهیه، حتی هیچ برگی از درختی نمی افتد مگر به اراده حکیمیه الهیه؛ پس جمله امور عالم، رو به مقصد صلاح و کمال و تحقق حتمی استقرار حکومت صالحان بر روی زمین به ظهور منجی و مصلح کل؛ حضرت بقیت الله الاعظم روحی له الفداء دارد؛ لذا بر ماست که خود را در مسیر آن اراده حتمیه و سهیم شدن در اقامه دولت یار به قدر سعه وجودی مان قرار دهیم.

شهید رئیسی اگر چه در ادوار مختلف مدیریت خود؛ صداقت، خلوص، مردم داری، تفکر و مشی جهادی خود را بروز داده بودند، اما آنان که رویه انقلابی و مردمی او را برنمی تابیدند؛ با استفاده از حربه دروغ، تحریف و وارونه نمایی؛ وجهه این سید مظلوم را همچون جد مظلومش امیرالمؤمنین علیه السلام، در اذهان و افکار عمومی تخریب نمودند تا از قِبَل بجا آوردن رسم نوکری برای کدخدا؛ اسباب قدرت و ثروت اندوزی خود و بساط عیش و عشرت نورچشمی ها روبراه باشد.

شهادت این شخصیت صادق و خدوم، زمینه برملا شدن خدمات فراوان او نزد مردمی گردید که تا پیش از این، القاءات اغواگرانه خناسان؛ مانع از دیدن آنها می شد. با وقوع این حادثه سنگین و تبعات ناشی از آن، قطعا مردم به ریاست جمهوری، جز در تراز شهید رئیسی رضایت نخواهند داد تا خدمات ناتمام او در ریل گذاری مورد نظرش به انجام رسد.

ضروری است که در آستانه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، زوایای خدمات این رئیس جمهور مردمی برای اقشار مردم تبیین گردد تا معرفی این شاخص ها، منتهی گردد به انتخاب رئیس جمهوری دیگر در تراز و تفکر و مشی او.

بی شک در ایامی که پیش رو داریم؛ توپخانه رسانه ای دشمن و دنباله های داخلی آن و جریان شیفته کدخدا؛ با اعمال شگردهای تخریب، تفرقه افکنی و وارونه نمایی؛ تلاش فراوان خواهند نمود تا نامزدهای مردمی انتخابات آتی را با تعبیراتی مشابه تعابیر ۶ کلاسه! جنگ طلب، دیوارکش، بیگانه با زبان دنیا و… از چشم مردم بیندازند تا با بازگشت دوباره نامزد مطلوب شان به قدرت، کار ناتمام خود را به اتمام برسانند.

بحمدالله به برکت خون شهدای خدمت؛ بالاخص شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان، شیوه های فریب این جماعت برای مردم عیان گردیده؛ اما فعالیت روشنگرانه در عرصه رسانه مجازی یک ضرورت انکارناپذیر است تا امکان #تکرار فریب، از گندم نمایانِ جوفروش سلب گردد.
ان شاء الله

  • منبع خبر : مژده خبر