ضعف و ناتوانی آمریکا نمایان است

حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع حاضرین در راهپیمایی ۱۳ آبان کرمانشاه، با بیان اینکه برای فتح قدس باید کربلایی فکر کرد، گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد و برای مبارزه با رژیم صهیونیستی جز تفکر کربلایی و عاشورایی هیچ راهی وجود ندارد.

حاجی بابایی با بیان اینکه مسلمانان غزه با تفکر عاشورایی توانسته‌اند به قلب رژیم صهیونیستی بزنند، گفت: کسی فکرش را هم نمی کرد که رژیم صهیونیستی به این خفت و خواری برسد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه پوشالی بودن قدرت آمریکا را با نگاه کردن به چهره بایدن – رئیس جمهور آمریکا- می توان نظاره کرد، گفت: امروز ضعف و ناتوانی آمریکا در چهره رئیس جمهور این کشور نمایان است.

حاجی بابایی تاکید کرد: آمریکا باید به فکر جمع کردن رژیم صهیونیستی باشد، چون این رژیم دیگر نمی تواند بماند و آمریکا را به اهدافش برای سیطره بر جهانیان یاری دهد.

وی تاکید کرد: امروز غزه در محاصره رژیم صهیونیستی نیست، بلکه رژیم صهیونیستی در محاصره نیروهای مقاومت و انقلابی قرار دارد.

حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه حمایت مظلومان مورد تاکید دین اسلام است، گفت: مسلمانان باید به داد مردم غزه که فریاد کمک خواهی سر داده‌اند، برسند.

ضعف و ناتوانی آمریکا نمایان است

حاجی‌بابایی در ادامه بخش زیادی از مشکلات امروز کشورمان را به تحریم‌ها و دشمنی‌ آمریکا مرتبط دانست و گفت: آمریکای جنایتکار برای اینکه بتواند به سلطه خود در دنیا ادامه دهد، در پی مبارزه با اسلام و قرآن است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی کوتاهی نخواهد کرد.

وی در ادامه اشاره ای هم به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا داشت و گفت: نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است و ایران اسلامی قطعا در شکل گیری نظم نوین جهانی نقش خواهد داشت.

حاجی بابایی در ادامه از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد انقلابی‌گری یاد کرد و افزود: حاج قاسم هرچه داشت در راه خدا و اسلام و مردم داد و هرکسی چنین تفکری داشته باشد، انقلابی است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مسئولین باید حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند، گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئول می شود، باید همه توانش را برای خدمتگزاری به مردم گذاشته و برای مردم زندگی کند.

وی با بیان اینکه مردم به آرمان های اسلام و انقلاب وفادار بوده و با ناکارآمدی‌ها و تبعیض‌ها مشکل دارند، تاکید کرد: مردم کار اقتصادی را از مسئولان نمی پذیرند و از تبعیض‌ها گله دارند.

وی با نوید آینده‌ای روشن برای کشور، ابراز امیدواری کرد: به زودی و بعد از اضمحلال رژیم صهیونیستی، گشایش های خوبی را شاهد باشیم.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به اهمیت هزینه کردن برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان داشت و گفت: آینده انقلاب در گرو تربیت صحیح دانش‌آموزان است، لذا هرچه قدر در آموزش‌وپرورش هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

انتهای پیام

نوشته ضعف و ناتوانی آمریکا نمایان است اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی افق کرمانشاه | ofoqkermanshah.ir. پدیدار شد.