فرمانده جدید سپاه ایلام منصوب و معرفی شد/نبرد حق و باطل تمامی ندارد

مژده خبر- با حکم سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «سیدصادق حسینی» به عنوان فرمانده سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) استان منصوب شد.

سردار حسینی، متولد سال ۱۳۴۲ شهرستان دهلران در ۱۸ سالگی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و در عملیات‌های فتح المبین‌، محرم، والفجر ۳، کربلای۱، کربلای ۴، کربلای ۵، نصر ۵، نصر ۷، نصر ۸ شرکت داشته و سه بار نیز در جبهه‌های شلمچه، حلپچه و غرب سردشت به افتخار جانبازی نائل آمد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه استان با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

پیش از این سردار جمال شاکرمی فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام را بر عهده داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول سال‌های گذشته مردم ایلام محدود به مرزهای خودشان نبودند و هر جا لازم بود می‌رفتند و از کشور دفاع می‌کردند.

سردار «علی فدوی» صبح دوشنبه ۲۱ خرداد۱۴۰۳، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) که در حسینیه سپاه استان ایلام برگزار شد اظهار کرد: نبرد حق و باطل هیچ‌گاه تمامی ندارد و همواره رویارویی جبهه انقلاب اسلامی با جبهه باطل آمریکا و همراهانش برقرار است و خداوند متعال را شاکریم که جبهه باطل نتوانسته بر جبهه حق تسلط داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: مراقبت و مواظبت دائم، نیازمند تقوا است تا به تکلیفمان عمل کنیم.

سردار ‌فدوی گفت: تا هر وقت که کشور و مردم نیاز داشته باشند، میدانی به کمک دولت می‌آییم تا به انجام برسد و این فقط مربوط به داخل کشور نیست.

وی بیان کرد: امروز مردم دنیا شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه چه می‌کنند و آنچه را که امام خمینی قبلاً هشدار داده بود امروز مردم می‌بینند و حرکتی که از انقلاب اسلامی شروع شده را امروز مردم سراسر دنیا ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران گفت: سردار حسینی سال‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع مقدس در کنار مردم بوده و از جنس خود مردم ایلام است.

وی ادامه داد: وقتی که می‌گوییم خادم مردم هستیم یعنی نوکر مردم هستیم به‌خاطر همین بود شهید رئیسی به این نکته باورداشت و این روندی است که باید به آن عمل کنیم و باور داشته باشیم که وعده خدا حق است.

فدوی تصریح کرد: در آینده‌ نزدیک یک تکلیفی داریم که باید آن را انجام دهیم و آن برگزاری انتخاباتی متفاوت است. مشارکت حداکثری و تبیین انتخابات، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هم از وظایف سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری جلوگیری‌کننده از محاسبات اشتباه آمریکایی‌ها است. ما در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار شهید دادیم و نباید بگذاریم دشمن اشتباه محاسباتی کند و یکی از این راه‌ها مشارکت حداکثری در انتخابات است.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران تصریح کرد: میزان مشارکت مردم باید به حداکثر برسد.

  • نویسنده : اعظم جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر