فعالیت ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه‌دار در استان اردبیل

فعالیت ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه‌دار در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه‌دار و ۱۶۰ مرکز نیکوکاری مشغول به فعالیت‌های خیرخواهانه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد ظهر امروز _چهارشنبه بیست و چهارم آبان _ در جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: در سطح استان ۷۰ مؤسسه خیریه شناسنامه دار و ۱۶۰ مرکز نیکوکاری مشغول به فعالیت‌های خیرخواهانه هستند که بزودی مراسم تجلیل از کارهای خیرخواهانه این عزیزان طی یک آئینی با حضور مسئولان و میهمانان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای این مراسم ۷۰ مؤسسه خیریه شناسنامه دار شناسایی و دعوت شده و در کنار آن فعالان ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: مقدمات برگزاری این آئین با تلاش دست‌اندرکاران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی فراهم شده که امیدواریم ۲۹ آبان‌ماه این مراسم با حضور بیش از ۳۵۰ میهمان استانی و مسئولان کشوری برگزار شود.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: با تدبیر کمیته امداد در برخی از استان‌ها این آئین تکریم طراحی و تدارک دیده شده و ما نیز ۲۹ آبان ماه میزبان خیران و فعالان این عرصه در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: در گذشته برای مفاخر و شخصیت‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی این استان آئین‌های گرامی‌داشت متعددی برگزار شده بود که در تداوم این امر ارزشمند آئین تکریم از خیریه‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تکریم ارباب رجوع و مراجعین را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: باید از هر فرصت برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنیم و با وجود تنگناهای مالی شایسته است با اخلاق نیکو و روی گشاده پذیرای مددجویان و خانواده‌های نیازمند باشیم.

حسین‌نژاد افزود: معاونین کمیته امداد در چهار ماهه پایانی سال پیگیر توافقنامه‌ها و جذب اعتبارات ملی و استانی باشند تا در کمترین زمان تخصیص و جذب منابع رقم بخورد.

وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن برای پروژه‌های مسکن قرار است زمین‌های مناسب در محدوده روستاها اختصاص یابد تا روستاییان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد از این زمین‌های رایگان برای ساخت مسکن استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: این منابع صرف پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام کمیته امداد در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند خواهد شد تا بتوانیم بخش عظیمی از دغدغه‌های آنان را رفع کنیم.

کد خبر 704456