مستند «روایت سجاد» در کرمانشاه رونمایی شد

  • افران
مستند «روایت سجاد» در کرمانشاه رونمایی شد

آیین رونمایی از فیلم مستند «روایت سجاد» که بخش‌هایی از زندگی شهید سجاد امیری شهید امنیت کرمانشاه را روایت می‌کند، به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری، جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه امروز _ سه‌شنبه بیست و دوم خرداد _با ابراز خرسندی از حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم، اظهار کرد: باید با تهیه ویژه‌برنامه‌هایی همچون ساخت این فیلم مستند، جامعه و به خصوص نسل جوان را با تفکرات امثال شهید سجاد امیری آشنا کنیم تا در بحران‌ها پای کار نظام باشند.

وی افزود: اگر نسل جدید را با تفکرات شهید سجاد امیری‌ها تربیت کنیم، در بحران‌های پیش‌روی نظام جانانه در برابر دشمنان سینه سپر خواهند کرد و وقتی هم در آینده مسئولیت اداره کشور را به عهده گرفتند با چالش مواجه نخواهیم شد.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان برای رسیدن به مطامع خود دوستی بین ملت‌ها را بر نمی‌تابند، تصریح کرد: دشمنان همواره در حال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند که در چنینی شرایطی باید با پرورش امثال شهید سجاد امیری نگذاریم توطئه‌های آنها به نتیجه برسد.

سردار قنبری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی، شهید سجاد امیری و دیگر شهدا پرورش یافته مکتب اسلام هستند، گفت: امثال این شهدا در کشور زیاد هستند و دشمنان بدانند اگر لازم شود جوانان ما پای کارتر از جوانان دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و انقلاب به صحنه خواهند آمد و مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

وی اضافه کرد: دشمنان ما شاهد بودند زمانی که موضوع دفاع از حرم پیش آمد، نسل جدید چگونه پای کار آمده و کیلومترها دورتر از وطن خود به دفاع از اسلام پرداختند.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه از خانواده‌های شهدا به عنوان چشم و چراغ ایران اسلامی یاد کرد و افزود: همانطور که حضرت زینب (س) بعد از قیام عاشورا با نطق تاریخی خود زمینه زنده نگهداشتن قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا را فراهم کرد، خانواده‌های شهدا نیز باید پای کار بوده و نگذارند تفکرات شهدا در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم فیلم مستند ۲۰ دقیقه‌ای «روایت سجاد» که به همت قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور به روایت بخش‌هایی از زندگی شهید سجاد امیری شهید امنیت کرمانشاه پرداخته، اکران شد.

شهید سجاد امیری بسیجی مدافع امنیت، ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۲ در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 762236

  • خودرو بر هشترود