نشست تبیین طرح ملی «شهریاران» در هرسین برگزار شد

مژده خبر- نشست تبیین طرح ملی "شهریاران" با حضور فرماندار شهرستان هرسین و دستیار استاندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، نشست تبیین طرح ملی «شهریاران» صبح امروز با حضور ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین و حجت الاسلام یاوری دستیار استاندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام یاوری دستیار فرماندار با بیان سئوال که طرح‌ملی‌شهریاران چیست سخنان خود را آغاز نمود وبه تشریح وتببین این طرح ملی پرداخت

وی در ادامه گفت: طرح ملی شهریاران میدانی است برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های‌میانی، گروه‌های‌مردمی و آحاد‌مردم در راستای حل‌مسائل‌کشور…

دستیار مردمی استاندارتصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به مواردی نظیر گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل‌مسائل‌کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده، انجام ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره نمود.

یاوری گفت: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های‌میانی و آحاد‌مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مسئله دارا می‌باشد.

این مسئول افزود: برای شرکت در طرح ملی شهریاران شما می‌توانید با مراجعه به بخش نخست سامانه شهریاران در بخش ایده یا اقدام شرکت نمایید. لازم به ذکر است برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی ندارید. بعد از پایان‌دوره‌فراخوان ایده‌ها و اقدامات بارگزاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد.

  • نویسنده : مریم نجفیان
  • منبع خبر : مژده خبر