پیام تبریک سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مژده خبر- سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه طی صدور پیامی فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بی شک فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ از سوی حضرت امام خمینی (ره)، اقدامی اساسی و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی و است. عملکرد درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، مرزهای ایران اسلامی، خنثی سازی توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان علیه جمهوری اسلامی، شکست توطئه مخوف و پیچیده داعش، تقویت محور مقاومت، مشارکت در توسعه کشور و همراهی در توسعه علمی، از جمله دستاوردهای این مولود خجسته انقلاب اسلامی بوده و امروزه همگان اذعان دارند که این نهاد انقلابی با وفاداری به فرامین امامین انقلاب اسلامی، نقش محوری در اقتدار، امنیت پایدار و توسعه کشور داشته و سرمایه‌ای ارزشمند برای ملت ایران است.

لذا هنرمندان انقلابی و بسیجی استان کرمانشاه،ضمن تبریک این روز خجسته به محضر همه فرماندهان و پاسداران حماسه ساز، به ویژه فرمانده و سبزپوشان سرافراز سپاه استان کرمانشاه، سلامتی، سرافرازی و سربلندی همه این عزیزان را از درگاه پروردگار متعال خواهان هستند.

به راستی که چه به جا امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

روابط‌عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر