پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بمناسبت شهادت «شهید جمهور و همراهانش»

مژده خبر- سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در پی شهادت سیدالشهدای خدمت و جمعی از همراهانشان پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر و روابط‌عمومی عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان ،پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در پی شهادت سیدالشهدای خدمت و جمعی از همراهانشان به شرح زیر است:

——– بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ———–
“منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”

به راستی شهادت بهترین پاداش برای کسانی است که در مسیر الهی و خدمت به خلق مال و جان خود را فدا می کنند و بر عهدی که با خدای خود بسته اند، صادق می مانند و تا رسیدن به وصال محبوب جانانه برسر آرمان های خود می ایستند.
قافله شهیدان ایران اسلامی ما در روز میلاد باسعادت آقا امام رضا(ع)، میهمانان عزیزی را در خود می پذیرد؛ و در این قافله روح رئیس جمهور ولایی و مردمی ایران اسلامی، خادم الرضا(ع)، حضرت آیت الله دکتر رئیسی، همراه جمعی از کارگزاران میهن اسلامیمان به ملکوت اعلا پیوست.
سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، این ضایعه اسفناک را محضر امام عصر بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله )،ملت شهید پرور ایران اسلامی و جامعه بصیر و انقلابی هنرمندان استان کرمانشاه تسلیت عرض می نماید.
و از خداوند متعال علو درجات سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدشان را مسألت نموده و دوام و بقای عمر همه خدمتگزاران به اسلام و میهن اسلامیمان، بویژه مقام معظم رهبری(دامت برکاته) را خواستار است.
.
والسلام علی عبادالله الصالحین

روابط‌عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر