پیش‌بینی ۹۱۷ شعبه اخذ رای در خراسان شمالی

پیش‌بینی ۹۱۷ شعبه اخذ رای در خراسان شمالی

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۱۷ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منظور شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ چهار شنبه پانزدهم آذر_ در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: اطلاع رسانی دقیق از اهمیت و سلامت فرآیند انتخابات را یکی از ضرورت‌ها است.

وی بر برگزاری روند انتخابات بر اساس زمانبندی قانونی تاکید کرد و گفت: هر گونه تبلیغات زود هنگام با عناوین مختلف غیر قانونی است و باید به صورت دقیق رصد و نسبت به آن مراقبت شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: تاکنون ۹۱۷ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منظور شده است.

ناهیدی بیان کرد: با ایجاد تمام زیرساخت‌های مورد نیاز، شرایط تسهیل رأی گیری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی فراهم شود.

وی افزود: آموزش یکی از راه‌های توانمند سازی افراد در فرآیند برگزاری بهتر انتخابات و تسهیل استفاده از ظرفیت‌ها و کاهش خطا است.

ناهیدی گفت: راه اندازی ۳۰ دستگاه BTs، پیگیری اجرای عملیات فیبر نوری بخش بام شهرستان بام و صفی آباد و فراهم سازی بیش از هزار خودرو برای شهرستان‌ها در فرآیند انتخابات انجام شده است.

کد خبر 709891