چراغ سبز بهارستان به فضل اله رنجبر

رقابت کاندیداها برای ورود به بهارستان هر روز داغ تر می شود و در این بین برخی نام ها بیشتر بر سر زبان ها افتاده است. در چند روز اخیر، خیلی از کاندیداها مراسماتی را برگزار کرده اند که با نگاهی به کیفیت برگزاری این مراسمات و استقبال مردم می توان از هم اکنون کاندیداهای […]

رقابت کاندیداها برای ورود به بهارستان هر روز داغ تر می شود و در این بین برخی نام ها بیشتر بر سر زبان ها افتاده است.
در چند روز اخیر، خیلی از کاندیداها مراسماتی را برگزار کرده اند که با نگاهی به کیفیت برگزاری این مراسمات و استقبال مردم می توان از هم اکنون کاندیداهای با شانس بالا را لیست کرد.
برخی علی رغم هزینه های بالا و پول پاشی بسیار حتی نمی توانند بصورت نمایشی هم شده جمعیتی را دور هم جمع کنند.

✨ اما در مورد فضل اله رنجبر شرایط کاملا متفاوت است.
چراکه نامش برای خیلی ها آشناست چون ۳۵ سال در شهرستان های مختلف کرمانشاه خدمت کرده است.
۹ سال فرماندار شهرستان کرمانشاه بوده
و از نزدیک با خیلی از شهروندان و روستاییان ارتباط داشته است.
به همین دلایل و با توجه به خصوصیات اخلاقی رنجبر، در اولین مراسم جدی اجتماع حامیان ایشان، هزاران نفر از هوادارانش از تمام اقوام و مذاهب دور هم جمع شدند و حمایت خود را از وی اعلام نمودند.
مراسمی که به گواه خیلی از کانال‌های خبری استان، پرجمعیت‌ترین مراسم یک کاندیدای مجلس در کرمانشاه بوده است.

🔸 اگر پای صحبت های رنجبر نشسته باشید متوجه می شوید که رنجبر آگاهانه، صادقانه، کارشناسی و بدون ترس صحبت می کند و بدلیل پست های مدیریتی که داشته با مشکلات تمام شهرستان آشناست.

از تمام روستاها بازدید داشته و به واسطه شغلش، برای رفع مشکلات آن مناطق اقدام کرده و اگر مانعی وجود دارد، او کاملا آگاه است، پس در جایگاه نمایندگی مجلس می تواند بسیار مؤثرتر واقع شود.

⭕️ بسیاری انتقاد می کنند که تبلیغات رنجبر کمتر از رقبا است اما در حقیقت این موضوع یکی از نقاط قوت ایشان است چون رنجبر نمی خواهد با پول پاشی و اذیت و آزار همشهریان رأی جمع کند و اعتقاد دارد در زمان فرمانداری و تصدی سایر پست ها همگان عملکرد او را دیده اند و همین موضوع بهترین تبلیغ برای او محسوب می شود….